Erbjudanden på Steam

Permalänk
Medlem

Det var inget dåligt erbjudande......

Det blev ett köp direkt

Visa signatur

.::. Be Quiet Silent Base 800 :: Corsair RM1000i :: Asus ROG Strix B550-F Gaming :: AMD Ryzen 7 5800X :: Be Quiet Dark Rock 4 PRO :: Corsair Vengeance RGB PRO SL 32GB 3600MHZ :: Crucial MX500 1TB :: Seagate ST8000DM004 :: RTX 2080 Super :: Sound BlasterX AE-5 :: Samsung G3 32" 165Hz .::.

Permalänk
Medlem

Lol. Fick metro med ett spel på steam för ett tag sen. Blir väl till att aktivera det snart.

Permalänk
Medlem

KÖpte det lyckas dock inte ändra fov

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Från och till tycker jag att man kan få några OMFG moments. Och paniken man får när gasmasken går sönder kan vara lite sådär....

Kan du inte ge oss lite fler spoilers är du snäll? Speciellt i en sån här tråd där många uppenbarligen slår till och köper spelet och således inte har spelat det än.

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Kan du inte ge oss lite fler spoilers är du snäll? Speciellt i en sån här tråd där många uppenbarligen slår till och köper spelet och således inte har spelat det än.

Ja jag kan erkänna att det var lite dumt sagt.
Men någon större spoiler kan det ju knappast kallas. Inte jämfört med om man skulle sagt vad som händer i slutet eller i mitten av spelet. Eller var fan som helst i spelet....

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Att säga att gasmasken går sönder är nog världens minsta spoiler lol.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av guermantes:

Kan du inte ge oss lite fler spoilers är du snäll? Speciellt i en sån här tråd där många uppenbarligen slår till och köper spelet och således inte har spelat det än.

I Super Mario blir man big boy om man käkar svamp. True story.

Permalänk
Medlem
Skrivet av .trigger:

Metro är nog ett av de grymmare spelen jag kört, grafiken + handlingen är sjukt bra. 23kr! är ju nästan för bra för att vara sant

Håller med, oehört snyggt + kul spel!! men det viktigaste av allt....

RAUBTIER

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Det blev ett köp direkt, har funderat på att köpa det tidigare. 23kr är ju ingenting för ett spel.

Permalänk
Medlem

Ska installera detta nu ^^ Sägs ju vara mycket prestandakrävande.

Permalänk
Medlem

Ja, som så många andra i tråden:
Tack för tipset, tankar hem spelet just nu (Köpte det på Steam)

Permalänk

Köp metro för i helvete! Bästa singleplayerspelet som finns! Längtar som faaan till tvåan!

Visa signatur

Pappy :"Backup: Skyddar mot datafel när du på fyllan raderar 200GB pr0n och laddar hem två säsonger teletubbies istället."
Jocke1100 :"Det är väl en mekanisk kylavledning... Typ analog kylpasta..."

Permalänk
Medlem

Hade tittat på det tidigare men valde att vänta. Värt! 22 kr! XD

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Kul att höra att många tycker att det är så bra, så jag köpte det också. Hur bra tror ni att jag kommer att kunna driva det med datorn i min signatur? Spelar i 1920x1200. Alltså, vilka inställningsnivåer, AA osv?

Btw, går det att köra med ryskt tal och engelsk text? Finns inget mer horribelt än engelsktalande röstskådisar som försöker ha ryskt accent. Ungefär som att se en anime med engelskt tal. Horrible!

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför så många gillar detta, har haft det på steam sedan urminnes tider och har knappt startat spelet

Permalänk
Medlem

Tackar köpte direkt.

Visa signatur

Fractal Design define R5 Black | Intel Core i5 8600K 3.6 GHz 9MB | ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING| M.2 Samsung 970 EVO 250GB | Corsair RM750X | Corsair 8gb DDR4 2666Mhz | EVGA GTX980 | Win10 home

Permalänk
Medlem

Ganska roligt, jag fick för mig att köpa detta men det visade sig att jag redan hade spelet men att jag har glömt bort det, men nu när man har uppgraderat datorn så ska man nog testa det igen

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem

Bara för mig som nerladdningen av metro går JÄTTE långsamt?

65 KB/s FTW!

0 % done

edit: Inte steam som är felet. Formaterade om windows nyligen så det va troligen några uppdateringar som fattades

Visa signatur

Слава Україні!

Permalänk
Medlem

Jag har haft spelet ett tag men inte kommit skott att spela igenom det.
Menyerna kändes så jäkla konsolportade och sen kom jag inte längre.
Men man ska kanske testa ändå alltså?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lollol7:

För er som inte listar ut det själva så kan man behöva gå till .../Program/Steam/Steamapps/common/metro2033/install och installera physxs manuellt för att det ska funka. Jag behövde göra det (Har ATI 6950). Kunde sedan köra physx på processorn istället xD (Ligger runt 30FPS med allt på högsta och physx påslaget )

Fick error på PhysXLoader-dll eftersom den saknas på datorn. Har avinstallerat samt ominstallerat men får error ändå
Vad göra?

Edit: tog hem den senaste physxl från nvidia, installerade samt startade om datorn. Sen funkade det

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Skrivet av THEBADGUY:

De kan jag verkligen hålla med om! Läste ut den för några veckor sen och älskade verkligen den! Läste du den med engelsk text?

Nej lånar den från skolbiblan på svenska är bara på halva boken somsagt. Underbar är den

Är förövrigt sämst på engelska. Skulle nog inte fått något samband om jag läste den så

Visa signatur

| i5 2500k | h100 | Evga 580 | Fractal Design arc | Asrock P67 Fatal1ty | Hx1050w | 24" BenQ | 16GB Vengeance Ram | Razer DeathAdder | Razer Carcharias | Razer Arctosa |

Permalänk
Medlem
Skrivet av stoffe1100:

Nej lånar den från skolbiblan på svenska är bara på halva boken somsagt. Underbar är den

Är förövrigt sämst på engelska. Skulle nog inte fått något samband om jag läste den så

Ahh okej :).
Jag läste väl jaa, runt 80-100 sidor av den svenska versionen men fick mest bara huvudvärk :P. Så fick bli att köpa den engelska för min del.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Måste fråga. Angående Metro. Det har sagts flera saker typ "när gasmasken går sönder ....". Är det ett Single Player spe? Eller rättare sagt, köper man det för singleplayer-delen? Vill inte köra online på något annat än BF3 i framtiden så jag tänkte att är det värt att köpa spelet för singleplayer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av blame_me:

För de som missat detta spel finns det nu för kastabortpengar på steam!
Det finns även ett otroligt prisvärt spelpaket från THQ, 15 spel för strax under 500 kr.

Bara som tips

Tack för tipset! <3

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av zebra3:

Måste fråga. Angående Metro. Det har sagts flera saker typ "när gasmasken går sönder ....". Är det ett Single Player spe? Eller rättare sagt, köper man det för singleplayer-delen? Vill inte köra online på något annat än BF3 i framtiden så jag tänkte att är det värt att köpa spelet för singleplayer?

Detta är inget online spel utan bara singleplayer spel. Rekommenderar alla att köpa och spela direkt

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem

Haglund > Ser att vi har ganska liknande datorer. Fungerade mycket bra på min, hade inte "deapth of fields", men annars riktigt höga inställningar.

Visa signatur

| i7 4790 K | Asus Z97-A | Gigabyte RTX 3060 12GB | 16 GB XMS 1600 | Samsung SSD 850 Pro 512 GB | Spinpoint F3 1 TB *2 | AX 750 W | Fractal Design R3 vit | Noctua NH-U12P | Asus Xonar Essence STX |
Nintendo switch, PS 3, Wii, C-64 & Mega Drive

Permalänk
Moderator
Moderator

Titan Quest Gold Edition 75% off -> 2.5€

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Inaktiv

Duke Nukem Forever för 10€ någon dag framåt.

Observera att spelet har otroligt lågt betyg hos exempelvis Metacritic så testa demot innan eventuellt köp. Priset är åtminstonde bättre än butikspris vilket är trevligt om något.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TheDaemon:

Titan Quest Gold Edition 75% off -> 2.5€

Det är riktigt fint, kan uppehålla ens lust för Diablo 3 ett tag iallafall

Dungeon Defenders lär dock ta över Titan Quest

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Titan Quest Gold Edition 75% off -> 2.5€

Haha, det är helt galet! Måste köpa detta spel också Känner mig som en kärring på ullared.