Permalänk
Medlem
Skrivet av noodeem:

'

Jo jag läste lite sånt jag med. Men då ska man gå till sitt "program" sal eller samlas alla i en aula? Jag läste att "nätverk bla bla samlas vid sal D någonting klockan 10" Så jag antar att de är dit jag ska.

Så nu har jag hittat min klass ska vara kl. 10.15 - 12.00i sal A101 för programinformation. registrera dig på Välkommen till StudentCentralen - Student - Högskolan i Skövde sen logga in sen hittar du schema där!

Permalänk
Medlem

good, jag hittade vart jag också skulle vara, sal D107 kl 10.15

Permalänk
Medlem
Skrivet av noodeem:

good, jag hittade vart jag också skulle vara, sal D107 kl 10.15

Det var ju bra att du fick ut!

Permalänk
Medlem

Kom in på mitt förstahandsval (Högskoleingenjör, automation) nu i andra urvalet :D.

Jag undrar ifall ni vet om man måste söka csn för hela läsåret nu? Eller om man kan ta och söka för en termin till att börja med?
Samt ifall det är lönt att ta lån för hela terminen (20 veckor) istället för hälften (10 veckor)? Mest för att hålla nere skulderna något.

Visa signatur

Dator #1: | Intel i5 4670K | 8 GB ram | GTX 770 2GB|Samsung 840 120 GB SSD|Samsung 850 EVO 250GB | ASUS Z87-A|
Dator #2: | Intel C2D E6750 | 2 GB ram | 8800GTS 640MB | 500GB HD | Gigabyte P35-DS4|

Permalänk
Medlem
Skrivet av ALI:

Kom in på mitt förstahandsval (Högskoleingenjör, automation) nu i andra urvalet :D.

Jag undrar ifall ni vet om man måste söka csn för hela läsåret nu? Eller om man kan ta och söka för en termin till att börja med?
Samt ifall det är lönt att ta lån för hela terminen (20 veckor) istället för hälften (10 veckor)? Mest för att hålla nere skulderna något.

Nej du kan söka studiemedel för precis vilken period du vill.
Angående hur mycket du bör ta i lån är det väl upp till dig? Klarar du dig på hälften så varför inte?

Permalänk
Hedersmedlem

Har sett lite bilder ifrån Nolle-P vid LiU, oh vad jag skulle vilja börja ettan igen

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Shimonu:

Har sett lite bilder ifrån Nolle-P vid LiU, oh vad jag skulle vilja börja ettan igen

Menar du att du inte är fadder?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Elgot:

Menar du att du inte är fadder?

I'm sorry, it's true. Något år ska jag vara men det blev inte detta.

Permalänk

Sådär.. då har jag sagt upp mig från min projektanställning och blir arbetslös om 2 veckor. Igen. Igen Igen

Börjar den 7/9 kl på Teknikum i Växjö om inget annat händer.
YH Industriell Elteknik och Arbetsledning

Hade varit skoj och skaffa sig lite vänner i och runt Växjö hållet så.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Har sett lite bilder ifrån Nolle-P vid LiU, oh vad jag skulle vilja börja ettan igen

Min flickvän är en nolla, skönt att kunna säga det för en gångs skull

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Shimonu:

Har sett lite bilder ifrån Nolle-P vid LiU, oh vad jag skulle vilja börja ettan igen

Det är riktigt jävla skojj. Har nog inte druckit så här mycket öl på en hel vecka nån gång.

Och på torsdag är det hoben! =D

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Skrivet av Crippa90:

Det är riktigt jävla skojj. Har nog inte druckit så här mycket öl på en hel vecka nån gång.

Och på torsdag är det hoben! =D

Vad går du?

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av treffin:

Min flickvän är en nolla, skönt att kunna säga det för en gångs skull

Tyvärr så ska det vara nollan. Nollan precis som Staben kan bara böjas på ett sätt. En nollan, flera nollan och en Staben, flera Staben.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Tyvärr så ska det vara nollan. Nollan precis som Staben kan bara böjas på ett sätt. En nollan, flera nollan och en Staben, flera Staben.

Attans!

Jaja, snart är det ju min tur ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skuttokova:

Vad går du?

Högskole Data.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Skrivet av Crippa90:

Högskole Data.

Ok, själv är jag IP !

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Själv kände jag att nollningen inte var något för mig. Så valde att åka hem istället och åker tillbaka när skolan börjar på riktigt

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jimicro:

Själv kände jag att nollningen inte var något för mig. Så valde att åka hem istället och åker tillbaka när skolan börjar på riktigt

Vilken skola?

Permalänk
Skrivet av GenuineDexxa:

Antagen till Datornätverk på LTU.

Bytte till Nätverks- och systemadministration 180 hp i Skövde istället

Permalänk
Skrivet av Jimicro:

Själv kände jag att nollningen inte var något för mig. Så valde att åka hem istället och åker tillbaka när skolan börjar på riktigt

Det där är ju helt fel tänk?!
Visst alla kanske inte tycker att nollningen är så rolig men det är ändå något klart rekommenderat. Bara för att lära känna folk, de som håller sig för sig själva och drar hem direkt efter föreläsningarna får det klart svårare med betygen sedan när motivationen börjar dala.

Själv är det nollning på elektro för mig, riktigt festligt, speciellt eftersom jag börjat från grunden efter ett studieuppehåll så jag känner stora delar av tvåan och annat löst folk.

Börjar slita på kroppen nu med få nyktra dagar dock. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jimicro:

Själv kände jag att nollningen inte var något för mig. Så valde att åka hem istället och åker tillbaka när skolan börjar på riktigt

Lyckligtvis är det nästan lika roligt att vara fadder, så du får en ny chans nästa år.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Lyckligtvis är det nästan lika roligt att vara fadder, så du får en ny chans nästa år.

har varit fadder under två år men i år tar jag en time-out för att kunna snuska mig och dricka öl istället Det är skönt att inte ha ansvar ibland

Permalänk
Medlem
Skrivet av GenuineDexxa:

Bytte till Nätverks- och systemadministration 180 hp i Skövde istället

Välkommen till gänget

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m0rk:

har varit fadder under två år men i år tar jag en time-out för att kunna snuska mig och dricka öl istället Det är skönt att inte ha ansvar ibland

För faddrar dricker inte öl menar du? Tycker det är de ända dom gör.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shimonu:

Vilken skola?

Skrivet av Evil_AnAnAs:

Det där är ju helt fel tänk?!
Visst alla kanske inte tycker att nollningen är så rolig men det är ändå något klart rekommenderat. Bara för att lära känna folk, de som håller sig för sig själva och drar hem direkt efter föreläsningarna får det klart svårare med betygen sedan när motivationen börjar dala.

Själv är det nollning på elektro för mig, riktigt festligt, speciellt eftersom jag börjat från grunden efter ett studieuppehåll så jag känner stora delar av tvåan och annat löst folk.

Börjar slita på kroppen nu med få nyktra dagar dock. =/

Skrivet av Elgot:

Lyckligtvis är det nästan lika roligt att vara fadder, så du får en ny chans nästa år.

BTH

Men jag har aldrig druckit förut så vet inte varför jag ska börja nu. Självklart går jag ju inte hem direkt efter föreläsningarna, vill ju gärna lära känna alla. Men det var fel på min lägenhet och annat så valde att åka hem medans de fixa den. Ja, precis finns ju alltid en chans till

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Jimicro:

Men jag har aldrig druckit förut så vet inte varför jag ska börja nu.

Visst dricker många öl, men det är inget krav; många verkar lyckas ha roligt trots att de är nyktra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jimicro:

BTH

Men jag har aldrig druckit förut så vet inte varför jag ska börja nu. Självklart går jag ju inte hem direkt efter föreläsningarna, vill ju gärna lära känna alla. Men det var fel på min lägenhet och annat så valde att åka hem medans de fixa den. Ja, precis finns ju alltid en chans till

Jag drack inte så mycket på min nollning, mest för jag körde bil till de flesta fester, men även för det inte alltid är nödvändigt. Folk som behöver alkohol för att ha roligt är tråkiga människor ;).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derox:

Jag drack inte så mycket på min nollning, mest för jag körde bil till de flesta fester, men även för det inte alltid är nödvändigt. Folk som behöver alkohol för att ha roligt är tråkiga människor ;).

Jojo, men nu var inte det som var största problemet. Jag kunde väl gått på festerna om jag velat. Det var ju inget tvång heller, kunde gått på nollningen bara och struntat i festerna, men uppstod andra problem som fick mig att stanna hemma.

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Skrivet av noodeem:

Välkommen till gänget

Tackar

Permalänk
Skrivet av noodeem:

Välkommen till gänget

Vi verkar vara nåra swecare som ska läsa där, ska bli jävligt gött o börja imorn!