Permalänk
Medlem

GW2 på Twitch!!

http://www.twitch.tv/

Featured GW2-stream som börjar kl. 17.30

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

http://www.twitch.tv/

Featured GW2-stream som börjar kl. 17.30

Finns det någon typ av "källa" vet att det är bara ~30 min kvar, men alltid intressant att veta mer om detta.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tackar, detta ska bli intressant att se sen.

Många i chatten på TubeElephant säger att det inte blir stream av gw2, bara let's talk. Återstår att se vad som händer om 11-12 min.

tubeelephant: UPDATE: We will be streaming Guild Wars 1 (ONE). Not Guild Wars 2! This is just a let's talk about Guild Wars 2!

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Avstängd

Lagom tjurigt att spendera 10000 timmar på ettan och inte komma in i betan. MOfos

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiod:

Er inte kl 8?

Skickades från m.sweclockers.com

Jo den var uppe i ca en timme. Nu är den nere igen :S

Permalänk
Medlem

Nån som vet om några butiker (webhallen, spelbutiken, whatever) kommer få in standard/deluxe pre-purchase varianterna?

CE är nice men kommer ju gå på typ 1500kr om de amerikanska priserna stämmer... Lite väl saftigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Nån som vet om några butiker (webhallen, spelbutiken, whatever) kommer få in standard/deluxe pre-purchase varianterna?

CE är nice men kommer ju gå på typ 1500kr om de amerikanska priserna stämmer... Lite väl saftigt.

Webhallen kommer att ha det iaf. (CE för 1290kr=~150EUR)

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Vet någon om det är möjligt att få en fysisk kopia av spelet och ändå få beta acces? Förutom CE då

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuow:

Vet någon om det är möjligt att få en fysisk kopia av spelet och ändå få beta acces? Förutom CE då

Dem kommer har vissa promotions och sånt för betan, så om du är nöjd med sånt så kan du alltid försöka få tag på såna annars.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuow:

Vet någon om det är möjligt att få en fysisk kopia av spelet och ändå få beta acces? Förutom CE då

Spelbutiken har vanliga versionen (antar jag) listad...

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/72905-guild-wars-2-...

Som jag förstår det kommer du få en box med serial (som du betalar fullt pris för), sen när det släpps kommer den vanliga spel boxen hem, dvs den fysiska kopian. Eller så ger dom bara en download länk, jag vet inte.

Jag skulle inte lita 100% på det dock, kan vara att dom bara slängt upp det för att dom antar att dom kommer få den versionen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Spelbutiken har vanliga versionen (antar jag) listad...

http://www.spelbutiken.se/catalog/product/72905-guild-wars-2-...

Som jag förstår det kommer du få en box med serial (som du betalar fullt pris för), sen när det släpps kommer den vanliga spel boxen hem, dvs den fysiska kopian. Eller så ger dom bara en download länk, jag vet inte.

Jag skulle inte lita 100% på det dock, kan vara att dom bara slängt upp det för att dom antar att dom kommer få den versionen.

Det visste jag inte att dem hade det. Fast jag litar inte på någon av dessa återförsäljare angående betan, tills mer info kommer kanske. Men jag tror nog jag förköper på buy.guildwars2.com den 10 april, vill verkligen vara garanterad i betan.
Men tackar för länken.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Någon som vet om det är möjligt att spela betan på en dator och sen när spelet kommer spela på en annan dator? jag behöver det eftersom att jag ska bygga en dator till sommaren men vill gärna kunna spela betan på min nuvarande så länge

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcus h:

Någon som vet om det är möjligt att spela betan på en dator och sen när spelet kommer spela på en annan dator? jag behöver det eftersom att jag ska bygga en dator till sommaren men vill gärna kunna spela betan på min nuvarande så länge

Ja, det är möjligt att spela spelet på en annan dator än den dator man spelat betan på. duh..

Permalänk
Medlem

jag trodde det var en gemensam kod för både beta och spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcus h:

jag trodde det var en gemensam kod för både beta och spel

Skulle väl fortfarande vara ganska skumt om det inte gick?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

Skulle väl fortfarande vara ganska skumt om det inte gick?

Har aldrig varit med om att det inte fungerat. Det lär däremot inte gå att spela på betaklienten när spelet släpps "på riktigt", om ovanstående funderade i de banorna också.

Visa signatur

Friskyttarna.eu - Ditt Ljus i MMO-mörkret
LotRO || SWTOR || Guild Wars 2 || World of Tanks || Elder Scrolls Online || World of Warcraft || Black Desert

Permalänk
Avstängd

Inte mycket nyheter ute om helgens Beta test?!?! Typ _ingenting_ ?!?! Är det bara jag som är otålig hehe?!?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vimes:

Inte mycket nyheter ute om helgens Beta test?!?! Typ _ingenting_ ?!?! Är det bara jag som är otålig hehe?!?!

Läste att NDA släpps idag eller imorgon så då kan man vänta sig mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Lyrisius:

Läste att NDA släpps idag eller imorgon så då kan man vänta sig mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt, skall bli intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lyrisius:

Läste att NDA släpps idag eller imorgon så då kan man vänta sig mer info.

Skickades från m.sweclockers.com

Bara vissa får säga hur dem tyckte och så, precis som press betan.

Från deras twitter (skrevs 13 timmar sen).

@davidakachaos Select press outlets will be discussing their experiences starting tomorrow. ~RB2

Men hörde på någon podcast att NDA ska vara lyft sen när dem andra betorna är igång, men jag har inget som jag kan bekräfta detta. Men hoppas verkligen det.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Permalänk
Medlem

här är den bästa filmen jag har sett hittills från betan:
http://www.youtube.com/watch?v=A8-9VEvAmFg

det är TotalBiscuit som spelar Thief och gör lite dynamiska events.

jag spår att denna film kommer att bli motsvarande Daddars klassiska Ironforgefilm, som fick alla att vilja spela ud rogue i wow

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V/GEN3 | i5 2500K | 8 GB | Xfx Radeon HD 7970 | OCZ Agility 3 60 GB | Fractal Design 650W Newton R2

Permalänk
Medlem

När släpps NDA för helgens pressbeta i CET-tid?

Permalänk
Medlem

det va inte pressbeta i helgen det var första cbt eventet.

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av redruM:

När släpps NDA för helgens pressbeta i CET-tid?

Ser ju onekligen ut att NDAt är släppt for press folket redan med tanke på totalbiscuits video.

Permalänk
Medlem

Ah såg nu att dom översta på denna sidan är ifrån helgen....NICE!

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kanske får min CE för det priset ändå..

Citat:

Fråga:

Om priset i eran shop höjs till tex 1200:- behöver jag betala det priset då? även om jag bokade den när den kostade 799:-?

Svar 2012-03-26 08:35

det är priset som gäller när du bokade varan, 799 kr.

Polare testade betan, fick massa svar. Vi får se hur de där gemsen kommer påverka spelet :/

Visa signatur

Registrerad 2001-12-24 15:10
Jul med Kalle Anka och Sweclockers

Permalänk