3570K, 24GB, 256GB, 500W kompakt mATX chassi

Permalänk
Medlem

3570K, 24GB, 256GB, 500W kompakt mATX chassi

Dags att datorn får ett nytt hem. Har tjänat mig väl genom åren men har inte använts på ett tag. Har tidigare varit bestyckad med såväl ett 2080ti som en Noctua NH9 men dessa har omplacerats. Du behöver alltså fixa CPU-kylare, OS samt ev GPU.

Blir ganska tungt att skicka så föredrar avhämtning. Kan möjligen tänka mig att stycka den men bud på hela paketet prioriteras starkt. Finns i Norrköping men kan tas med till Finspång i det närmaste. Har du ingen brådska ska vi nog köra till Kristianstad nån gång i juni och vi kan då mötas längs E4/RV15.

Pris: bud.

Specs
CPU: Intel 3570K, klarat en del OC men minns inte hur mycket
Minne: Corsair Vengeance 2x4 + 2x8 1600MHz, modell: cmz16gx3m2a1600c9
MB: Gigabyte DS3Hm Z77
SSD: Samsung 850PRO 256GB
PSU: Corsair GS500
Chassi: Silverstone Sugo SG09, ”Utmärkt” enligt SC (https://www.sweclockers.com/test/16253-silverstone-sugo-sg09), välkylt tack vare den enorma fläkten i taket och hyfsat med plats för diskar och GPU mm. Får plats i en Ikea Bestå tv-bänk vilket den är i stort sett ensam om av mATX-chassina som också kan ta en hygglig GPU.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

300kr, hämtar

Permalänk
Medlem

350:- hämtar idag

Permalänk
Medlem

500 + frakt om du kan tänka dig skicka, ifall du har lämplig kartong/emballage till den

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

300kr, hämtar

Skrivet av BBulle:

350:- hämtar idag

Noterat. Kommer va hemma skitsent idag så vi får nog hålla oss till onsdag iaf med hämtning.

Skrivet av dobre:

500 + frakt om du kan tänka dig skicka, ifall du har lämplig kartong/emballage till den

Jag skulle gissa att den ramlar in på över fem kg dvs minst 199kr i frakt. Bara så du vet. Har nog ingen frigolit eller så men kan slå ett öga i förrådet vad jag skulle kunna packa i.

Permalänk
Medlem

Det räknade jag med
Om du kan lösa emballage så köper jag gärna!

Du har inte vägarna "förbi" sthlm med omnejd framöver?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dobre:

Det räknade jag med
Om du kan lösa emballage så köper jag gärna!

Du har inte vägarna "förbi" sthlm med omnejd framöver?

Jag ska faktiskt på mässa i kista den 11/5 så kan vi ses vid 8:15 på centralen kan vi lösa det så.

Permalänk
Medlem

Kommer troligtvis inte vara i sthlm då, främst till helg jag kan samordna 😏

Hojta till om du kan lösa emballage!

Permalänk
Medlem

Hur har det gått med denna annons? Jag är i Norrköping under dagtid på onsdag och kan då plocka upp datorn.