Permalänk

Snyggaste jag har sett

Dett chassi är nog det snyggaste jag någonsin har sett.

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=38839

http://forums.bit-tech.net/showthread.php?s=&threadid=39414

Funderar starkt på att börja bygga nått liknande.

:):)

Visa signatur

3400+ AMD Athlon 64 Bit
200 GB, 7200 rpm 1024 MB DDR RAM, 400

Permalänk
Medlem

skåpmat..

Permalänk
Medlem

hmm! det där va hyffsat men ja gillar inte plexi låder men det lär vart jobbigt o dyrt att bygga det!! men sånt där chassi tröttnar man ganska snabbt på

Visa signatur

Äktenskapet är det enda kriget där man sover med fienden...

Permalänk
Medlem

Fyfan vad snyggt! Det där är nog en kille med för mycket tid och för mycket pengar Sen tror jag inte att man skulle tröttna på ett sånt chassi, skulle nog känna mig jäkligt nöjd länge med ett sånt.

Visa signatur

//Odin

Permalänk
Medlem

Hyffsat? Det var ju sjukt snyggt, allt är perfekt!
Jag gillar heller inte plexichassin OM man inte piffar till det med något extra som den grabben gjort

Permalänk
Medlem

UYHELLVETTI

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk

Om jag inte missminner mig så har detta chassi varit uppe här i forumet tidigare...

Permalänk

Skickligt gjort, men väldigt fult enligt mig.

Permalänk
Medlem

Otroligt häftigt chassi

Permalänk
Medlem

Han MÅSTE vara rik!

Permalänk
Medlem

Det där chassit är det enda som ens fått mig tanken att köpa att plexichassi.

Permalänk
Hedersmedlem

Extremt välgjort, men imo alldels överdrivet.

Cool kabeldragning dock

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

snyggt som fan med alla gröna bitar mitt i allt. synd bara att det inte kommer se hälften så snyggt ut med alla delar i..

Visa signatur

"en trevlig sak man skulle kunna göra med hans fru, det är om man malde ner henne till köttfärs, med salt och peppar och sånt där. Så gjorde man en 352 hamburgare av henne som man då gav till honom. För att då skulle ju inte han kunna äta upp dom.. ja för han är ju vegetarian. Det vore trevligt."

Permalänk
Medlem

fan hade jag varit kvinna skulle jag säga att jag blev blöt i brallan men nu är jag ju inte det

Visa signatur

Xbox: 1.4 --- SmartXX --- 200Gb --- 110 Spel.

Dator: CPU: Amd 2200+ RAM: 1024 DDR HDD: 610GB

Permalänk

Det var ju super ballt... Gillar hans kabel dragning. Men som sagt han har nog förmycket $$$ och förmycket fritid...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frithioff
Om jag inte missminner mig så har detta chassi varit uppe här i forumet tidigare...

Jo, om inte senast för ett par dagar sen?

Permalänk
Medlem

chassit har varit upp tidigare, kan ju tilläga att jag häromdagen såg sådana duschslangar kostade 69kr st, finns även en iduschen här men den får jag nog inte ta får nog ta o köpa sig sådana slangar för de blev ju rent o fint i lådan

Visa signatur

Game : FD Meshify S2 Blackout, CPU : Intel Core i7 10700K
MB : ASUS ROG STRIX Z490-E GAMING, GFX : Asus RTX2070 Strix.
RAM : Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16
Leksaker: Canon 6D, Canon G7X MKII. DJI Mavic Pro.

Permalänk
Medlem

hmm, japp det som vart snyggast var kabel dragningen.. annars gillar jag itne plexi chassin..

Visa signatur

Apple frälst

Permalänk
Medlem

Var gjorde han av moderkortet? Det lär ju se fult ut som fan om han bara trycker upp det mot en vägg i lådan sen

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

hmm ska nog göra nått lik. men mitt psu och kablar tro ja ev måla insidan av chassi med nån bra färg vet inte kulör än

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
Var gjorde han av moderkortet? Det lär ju se fult ut som fan om han bara trycker upp det mot en vägg i lådan sen

Men... i redan det första inlägget får man veta att han ska stealtha alla komponenter med underbart vackra kromade boxar. Det var till och med bilder på det ju!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0d1n
Fyfan vad snyggt! Det där är nog en kille med för mycket tid och för mycket pengar

Ehh.. Ja eller inget normalt liv..

Permalänk
Medlem

kostar säkert en del med alla högtalar jack men knappast nån vidare svår modd

skall nog göra nått liknade med mitt nätag så man får bort kablarna i burken på ett snyggt sätt hatar att se kablar i en dator, det ska va cleant

cred till idén att använda duschslangar

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

Tjofräs vad snyggt gjort! Jag är starkt imponerad av hans arbete (snarare än resutatet?). Såg förvisso bara en tredjedel av bilderna (56k), men det räcker för att bilda sig en uppfattning av hans enorma arbete.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av (sic)reaper
Han MÅSTE vara rik!

Eller så _var_ han rik...

Visa signatur

Där alla tänker lika, tänker ingen speciellt mycket.
Om du tror att du vet, så är du dåligt underrättad.

Permalänk
Medlem

Snyggt som satan var det i alla fall. Är nog inte helt lätt att bygga ett sånt!

Permalänk
Medlem

Fatta vad skoj då! Ha burken igång ett par dar så ser den ju ut som skit pga damm. det behövs inte mycket för att det ska synas på sådana ytor. Men satan va snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!

Visa signatur

2800+, NF7-S 1024 Mb, 9800 pro,
Zalman 7000 Cu

Permalänk
Medlem

Plexichassin är inte så snygga när alla grejorna är i, som man tror de ska vara.

[EDIT] en det där chassit var nog fan bland det vackraste jag sett!

Permalänk
Medlem

Bland de snyggaste jag har sett!
Vilket hantverk!

Permalänk
Medlem

vad är det för snyggt med det? Det är ju bara genomskinligt...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Alltså killen är ju sjuk .. han reagerade över ett hårstrå på en bild och konstaterade sedan att det nu var borta

Jäklar vad avundsjuk man blir när man som jag håller på med ett liknande projekt, min sambo är ju inte direkt överlycklig av mina timmar med huvudet instoppat i chassit