Permalänk
Medlem

Gta San Andreas

Jag undrar när `San Andreas´ kommer ut till x-box... jag har hela tiden hört att "det kommer ut i vår" eller "det kommer ut till sommarn" vad o vem ska jag lita på, när kommer det..?

Permalänk
Medlem

finns inget "spikat" datum.
bara nångång under våren/sommaren.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

lite bull att de inte kan lägga ut ett lite mer korrekt datum...

Permalänk
Medlem

Som Brothers In Arms Road To Hill 30, om man följer nedräkningen av problem som skall lösas så kommer spelet att gå guld kanske i slutet av nästa vecka början av följande, och det finns inget spikat datum ännu.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Avstängd

Kolla på gamespot så får du ett exakt datum för release till PC/Xbox i Usa detta året.

Visa signatur

..::AMD64::..

Permalänk
Citat:

"finns inget "spikat" datum"

?

16:e juni eller vad det var. Både pc och xbox.

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

ooookeeej

jag litar då inte på releasedatum som är mer än 3 månader borta... dom ändras konstant.

ett par månader innan det skulle komma kollar man alltid på en spelsida sen har datumet flyttats till nästa kvartal.

Men jag håller tummarna för att San Andreas kommer den 16:e juni då

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Jag längtar jättemycket! Jag ville inte förstöra det på PS2 så jag har inte spelat det änsålänge. Jag har däremot sett lite utav det då en kompis skaffade det.

Permalänk
Medlem

blaze101: Det är lite skillnad på om man utvecklar ett spel eller om man portar ett spel.. Kanske du också förstår efter lite tankeverksamhet.

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

fan vad bra spelet är, har dock renda spelat ut det på PS2 men det finns fortfarande mycket att göra.

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc