Tråden med tips om förmånliga erbjudanden på tidningsprenumerationer

Permalänk
Medlem

Tror jag har fått IR termometern nu... fick hem en avi idag och jag väntar inget annat, Får se imorrn eftermiddag om det är den och hur bra den fungerar.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Har inte fått min ännu men den bör ramla in snart tillsammans med ett gäng trådlösa hörlurar mm. Har sett en liknande hos Conrad så ska bli kul att höra hur bra/dålig denna ir-termometer är.

Permalänk
Medlem

Fick hem ännu en sändning av tidningen! Skall ringa upp imorgon och säga att jag kräver tidningarna som kompensation för den försenade leveransen av min premie. Som Olirc sagt är ju ett avtal ett avtal och det har dem ju brutit ;).

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Har fått dom där trådlösa hörlurarna och ljudet är inte direkt upphetsande eller särskilt fritt ifrån brus om man går iväg några meter men däremot går det att använda dom som vanliga hörlurar iom att det sitter ett 3.5mm uttag på dom och då blir ljudet faktiskt hyffsat om än något förhöjd bas och att den är något tungdriven så till en mp3spelare passar den då inte.

Även bra att det följer med en transformator till själva sändaren så man inte behöver använda sig av batterier även till den eller köpa en transformator själv.

Har även fått två st ir-termometrar men har inte köpt nått 9v batteri än så har inte kunnat prova dom men ska fixa det så fort som möjligt och ja jag väntar på fler hörlurar mm presenter ifrån Bonnier för jag älskar att få presenter :D.

Permalänk
Medlem

Hur har det gått Firefox? Har du fått din väderstation?
Jag väntar fortfarande på min och sitter just nu i telefonkö till kundtjänst för att reda ut varför min inte kommit ännu.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dala56
Hur har det gått Firefox? Har du fått din väderstation?
Jag väntar fortfarande på min och sitter just nu i telefonkö till kundtjänst för att reda ut varför min inte kommit ännu.

Nix ingen väderstation här inte. Nu är jag så pass bakfull att jag inte vet vilken vecka vi är inne på och mobilen strejkar (kollar datum i den annars) =/..
Men v. 23 skulle min komma.

Vad sa dem till dig på kundtjänst?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Nix ingen väderstation här inte. Nu är jag så pass bakfull att jag inte vet vilken vecka vi är inne på och mobilen strejkar (kollar datum i den annars) =/..
Men v. 23 skulle min komma.

Vad sa dem till dig på kundtjänst?

Det är vecka 22 nu.

Permalänk
Medlem

Jag fick inget tydligt svar. Det närmaste svar jag fick var att det förmodligen skulle komma inom 2 till 3 veckor! Och eftersom jag var tvungen att dra iväg ganska brådskande nästan direkt när jag väl kom fram till en operatör så kunde jag inte grilla henne ordentligt

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Och varför skulle man grilla ngn stackars underbetald callcentermedarbetare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av junkan
Och varför skulle man grilla ngn stackars underbetald callcentermedarbetare?

Det är sant det du säger, det är definitivt inte dem man skall grilla, dem gör ju bara sitt jobb, det är högre upp i ledningen som man skall..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Har fått USB setet från Digitalfoto för alla och är nöjd med USB setet.
Men väntar fortfarande på IR termometern från Gör det själv.
Står status ändras senast: 11/6 - 2007!
Vad menas med det?

Precis som jag behöver, Nordic knivset erbjudande:
http://campaign.bonnierpublications.com/sites/ILL/ILL_uge21_2...

http://campaign.bonnierpublications.com/sites/HIS/HIS_uge7_20...

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

De där knivarna ör grymt snygga! Har inte testat dem, om de är bra. Men snygga är de! Har, efter lång tid, fått väderstationen från Allt om Historia. Visar ute/inne, och ma/min för dygnet, plus luftfuktighet inne och tiden. Kan alarma. Funkar tror jag, har iofs inte så mycket annat att kontrollera den med.

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | HP ZR24w & Hyundai L90D+ | Corsair HX520W | Asus P8P67 Pro | i5 2500k @ 4,0 | Samsung 850 Evo 500GiB | GTX960 | 16 GB

Permalänk
Medlem

Har ni inte fått era ir-termometrar än? De funkar bra, har laserpekare inbyggd och backlight på lcd skärmen. Om den mäter rätt eller inte vet jag inte men mäter man på armen visar det 35 C vilket borde stämma. Drivs på ett 9volts batteri (följer inte med) och min låg löst i kuvertet med en kort manual. Helt klart värt priset.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willmans
Har ni inte fått era ir-termometrar än? De funkar bra, har laserpekare inbyggd och backlight på lcd skärmen. Om den mäter rätt eller inte vet jag inte men mäter man på armen visar det 35 C vilket borde stämma. Drivs på ett 9volts batteri (följer inte med) och min låg löst i kuvertet med en kort manual. Helt klart värt priset.

Jodå har fått min och använder den mest till att leka med katten som bara gillar att försöka fånga den där röda pricken som man aldrig kan få tag på :p.

Verkar funka hyffsat bra annars och lite kul var det ju att mäta oljans temp i stekpannan :D.

Permalänk
Medlem

Äsch den trådlösa väderstationen jag fick är helt och hållet värdelös, den visade 33*C när det var ca 20*C..

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Fick IR termometern idag och testat mäta runt inne i datorn.

HDD: IR 38 grader - Everest 37 grader (stämmer ganska bra)
Moderkort: IR 41 grader (på skojs skull, då man inte vet var skall riktas) - Everest 50 grader
Corsair HX620: IR 41 grader
Dell 2000FP skärm: 38 grader

Då var det slut med det roliga!

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Äsch den trådlösa väderstationen jag fick är helt och hållet värdelös, den visade 33*C när det var ca 20*C..

Du råkade inte ha sensorn i solen?

Permalänk
Medlem

väderstationen duger som dörrstop, går knappt att tyda vad som står på den...

Permalänk
Medlem

Den väderstationen jag fick(Nordic design) funkar perfa, snygg är den också!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Har precis beställt detta : http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/pctidninge...

Ngn som har beställt och fått grejerna? Är hörlurarna ok att skypa med?

Ngn som har ngt nytt roligt erbjudande, eller är det lite sommartorka?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akoa
Har precis beställt detta : http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/pctidninge...

Ngn som har beställt och fått grejerna? Är hörlurarna ok att skypa med?

Ngn som har ngt nytt roligt erbjudande, eller är det lite sommartorka?

Dom hörlurarna duger och är hyffsat lättdrivna jämfört med det 49:- headset jag hade innan men nått välljud kan du inte räkna med. Webkameran duger den med så 49:- för det paketet med tidningen t o m hemlevererat det är det definitivt värt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akoa
http://campaign.bonnierpublications.com/sites/NGM/2007_uge18/...

1nr av national geographics + en jacka!

Har haft den jackan ett par veckor nu och den är helt okej än så länge. Överlevt en tvätt och kanske ett dussin användningar. Skyddar bra mot regn och vind, saknar innerfickor.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk Wifi, 7800X3D, Noctua D15, 64GB Kingston Fury Beast, Sapphire Pulse 7900XT, Corsair RM750X V2, Samsung 990 Pro 4TB + MP510 960GB + PNY CS3030 2TB, Define R6, Win 11.
Sig uppdaterad 2023-12-28. Inlägg där bilar jämförs med datorer beaktas inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akoa
Har precis beställt detta : http://tilbud.retailinternet.dk/kunder-1.0/bonnier/pctidninge...

Ngn som har beställt och fått grejerna? Är hörlurarna ok att skypa med?

Ngn som har ngt nytt roligt erbjudande, eller är det lite sommartorka?

Jag beställde detta, men fick aldrig ngn mailbekräftelse. Det fick jag på national geographics. Tror ni inte det fungerade med pc för alla? Var väl tre veckor sedan, och har ej hört ngt?

Mvh Anton

EDIT: fick tidningen idag...

Nytt tips: 3nr av teknikens värld + ficklampa utan batterier:
http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/se/tekninkensvarld_2006_10...$xsmemid

2nr av Illustrerad vetenskap + Mp4 spelare:
http://campaign.bonnierpublications.com/sites/ILL/ILL_uge36_2...

Permalänk
Medlem

Bonniers PC Tidningen för 24.50 + frakt och få ett headset + webbkamera på http://campaign.bonnierpublications.com/sites/KOM/uge16_2007/...

Kameran funkar bra för att vara med ett tidningserbjudande. Headsetet är väl så där då musslorna känns för små för att vara bekväma eller är det mina öron som är för stora kanske men bra ljud i dom annars.

Permalänk
Medlem

Kan inte hitta hur stor mp4 spelaren är, står ingenstans verkar det som, någon som hittar det? Antar att den är rent skräp, men kanske kan vara kul att leka med?

http://campaign.bonnierpublications...ml?kk=07081455#

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Akoa
Kan inte hitta hur stor mp4 spelaren är, står ingenstans verkar det som, någon som hittar det? Antar att den är rent skräp, men kanske kan vara kul att leka med?

http://campaign.bonnierpublications...ml?kk=07081455#

http://www.nor-dic.com/mp4.html

Det verkar finnas olika. 256 meg och 2 gig.
Troligen den på 256 som gäller.

Permalänk

Kollade på deras hemsida och hittade måtten:
HxB 102x53mm

Permalänk
Medlem

i ett svagt ögonblick bestälde jag två nummer av blaskan och spelaren ska bli intressant att se hur pass lurad man blivit....någon annan som fått den redan ?

Permalänk

Jag beställde också två nummer av IV. Det borde ju vara 256MB modellen som följer med, eftersom de inte har skrivit något om utrymmet. Ska i alla fall bli intressant och se vad det är för något.

Visa signatur

ECS 945P-A | Intel Core 2 Duo E6300 1.86GHz | 2x Corsair Value PC5300 DDR2 1024MB | Gainward GeForce 7950GT 512MB,1,4ns DDR3 | 2 x Samsung SpinPoint 250GB SATA2