Permalänk
Medlem

Monstertrucken ?

Har dom patchat bort den platsen vid radiostationen i öknen där monstertrucken skulle spawna eller ?

Permalänk
Medlem

Den finns inte i GTA Online om det är där du försöker hitta den.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

I online måste du köpa den
I singel player kan du vinna den genom att vinna stock car racen ute i öknen

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

nähe nu har jag fått två olika svar vilket är det som gäller egentligeN? vill inte vinna den har ju sett folk gå till radiotornet och där står den... hehe men icke för mig. och ja jag tänkte på solo, dock har jag inte sett den heller i online på dom olika dealers men kanske är för jag är bara rank 3 där typ.

Permalänk
Medlem

I online är den exklusiv till de som köpte det på 360/ps3. :/

Visa signatur

The game | Fraktfritt Inet

Ebolaexpressen är under uppbyggnad, sleeve och 240 rad i ett Silverstone SG05B

Permalänk
Medlem

Jag tror inte den finns varken i singleplayer eller online på PC, men kan ha fel.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

nähe nu har jag fått två olika svar vilket är det som gäller egentligeN? vill inte vinna den har ju sett folk gå till radiotornet och där står den... hehe men icke för mig. och ja jag tänkte på solo, dock har jag inte sett den heller i online på dom olika dealers men kanske är för jag är bara rank 3 där typ.

när monstertruckarna lanserades på de gamla konsolerna kunde man bara gå o hämta den på de nya konsolerna och pc så måste man köra stock car race för att få tilgång till monstertrucken, i GTAO måste du köpa den.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
Medlem

står här att den ska spawna visst i enhanced version, frågan är då om pc är det? fan så krånligt.. får väl skita i den för tillfället då..

http://gta.wikia.com/The_Liberator

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

står här att den ska spawna visst i enhanced version, frågan är då om pc är det? fan så krånligt.. får väl skita i den för tillfället då..

http://gta.wikia.com/The_Liberator

Det var även där jag läste detta: "Could be purchased from Warstock Cache & Carry for $742,014 in GTA Online. As of 8/5/2014, along with Sovereign, The Liberator is no longer purchasable due to the expiration date time, unless the player purchased them originally."

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Ska finnas en Marshall truck också men jag hittar inte eventet stock car racing nånstans som man ska köra 5 gånger för att få den, dom andra är fina racerbilar man kan vinna också, kanske det kommer vid en vis punkt i spelet, ifall ni ser till den andra där vid radio tower så skriv till, är ju konstigt man kan köpa en tankjävel haha men inte en trucK? borde väl vara lite logik att en tank endast kan du sno från army base precis som det där snabba planet.

Permalänk
Medlem

http://gta.wikia.com/Marshall
Den du tänker på?

Hur reggar man att man har spelat på 360 då? :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dallebull:

http://gta.wikia.com/Marshall
Den du tänker på?

Hur reggar man att man har spelat på 360 då? :S

Loggar in på samma rockstar social account, tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Ska finnas en Marshall truck också men jag hittar inte eventet stock car racing nånstans som man ska köra 5 gånger för att få den, dom andra är fina racerbilar man kan vinna också, kanske det kommer vid en vis punkt i spelet, ifall ni ser till den andra där vid radio tower så skriv till, är ju konstigt man kan köpa en tankjävel haha men inte en trucK? borde väl vara lite logik att en tank endast kan du sno från army base precis som det där snabba planet.

Antar att du måste spelat så länge att du börjat race'a med Franklin och kanske även låst upp Trevor
För mig har den då spawnat 2 gånger vid rebel radio's hus på kullen det har varit runt kvällning varje gång (mellan 16:00 och 21:00) båda gångerna

Stock race läget

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

haha vafan jag åkte dit nu och där var den, men dock var det ju trist man inte kan spara den i sitt garage.. det hade varit för bra va damn

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

haha vafan jag åkte dit nu och där var den, men dock var det ju trist man inte kan spara den i sitt garage.. det hade varit för bra va damn

Stora åbäken sparas i Trevor's hangar

Visa signatur

Beställ aldrig soppa från en enbent servitör.

Permalänk
Medlem

ja men inte trucken väl? där sparas bara väl tanken och den stora militär bilen väl och dom andra man köper i miltär appen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

ja men inte trucken väl? där sparas bara väl tanken och den stora militär bilen väl och dom andra man köper i miltär appen...

Alla stora fordon som inte får plats i ett garage kan du spara i hangaren
Till och med en stadsbuss om du känner för det

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk

jag sparade monster trucken i hangaren o när jag kom tillbaka var den borta....som alla mina andra bilar jag sparat i garage!!??

Visa signatur

Mattia-SS

Permalänk
Medlem

personal vehicles trodde jag kan bara sparas i garaget ? är ju ingen vits köra den till hangaren, spara avsluta spelet sen dagen efter går man dit och den är borta? då är det ingen vits ja.. dock allt man sparar i sitt vanliga garage försvinner ju inte.

Permalänk
Medlem

Klara story mode så förr eller senare får du den. I online så är marshall exklusiv för dom spelare som överfört sin karaktär från xbox 360/ps3

Permalänk

Men det är väl en bugg att bilar försvinner eller är den åtgärdad?

Visa signatur

Mattia-SS

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggis:

Klara story mode så förr eller senare får du den. I online så är marshall exklusiv för dom spelare som överfört sin karaktär från xbox 360/ps3

Är du säker på det?
I online så har jag möjlighet att köpa den men jag har inte fört över karaktären, endast länkat mitt konto från xbox till mitt nya Social Club konto.

Visa signatur

| FD Define C TG | Asus Prime Z390-A | 9700K | H100i | Vengeance LP 16GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | 4TB WD | LG 34GN850 | Sennheiser GAME One |

| PCMR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najj:

Är du säker på det?
I online så har jag möjlighet att köpa den men jag har inte fört över karaktären, endast länkat mitt konto från xbox till mitt nya Social Club konto.

Det enda som står att det är "exclusive material for returning players". Men räckte det med att koppla ditt xbox-konto så var glad för det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggis:

Det enda som står att det är "exclusive material for returning players". Men räckte det med att koppla ditt xbox-konto så var glad för det!

Om sådant är fallet så kan det ju vara bra att veta för oss som hade det på 360/ps3 men skapade nytt konto till PC-ver.
Jag skapade nytt för jag visste inte att man kunde göra character transfer...

Visa signatur

| FD Define C TG | Asus Prime Z390-A | 9700K | H100i | Vengeance LP 16GB | MSI 3080 | RM750X |

| 970 Evo m2 500GB | 870 Evo 500GB | 4TB WD | LG 34GN850 | Sennheiser GAME One |

| PCMR |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattia-SS:

jag sparade monster trucken i hangaren o när jag kom tillbaka var den borta....som alla mina andra bilar jag sparat i garage!!??

Skrivet av HazZarD:

personal vehicles trodde jag kan bara sparas i garaget ? är ju ingen vits köra den till hangaren, spara avsluta spelet sen dagen efter går man dit och den är borta? då är det ingen vits ja.. dock allt man sparar i sitt vanliga garage försvinner ju inte.

Alla mina fordon är då kvar i hangaren har bara ett flygplan men både bussen och monstertrucken är då kvar för mig

Visa signatur

Chassi: Enthoo EVOLV mATX Moderkort: MSI M75A-E33 CPU: i5 3570K 4.4GHz Kylare: Corsair H75(P&P) Nätagg: FD Newton R2, 650W RAM:Corsair Vengence 16GB GPU: EVGA SSC ACX GTX 970 SSD: Japp Tangentbord: Gigabyte Aivia Ghost (röda brytare) Mus: QPAD 5K Ljud: Turtlebeach Earforce
OS: Win 10 pro Mobil: Motorola G5 Plus.

Permalänk
Medlem

Okej det verkar som att går du till hangaren så kan du välja alla special vehicles vilken som du vill ta där inklusive monstertrucken ja.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Najj:

Om sådant är fallet så kan det ju vara bra att veta för oss som hade det på 360/ps3 men skapade nytt konto till PC-ver.
Jag skapade nytt för jag visste inte att man kunde göra character transfer...

Håller med dig! Blev väldigt förvånad och besviken när mina polare inte kunde köpa varsin

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggis:

Håller med dig! Blev väldigt förvånad och besviken när mina polare inte kunde köpa varsin

Det är mer än bara monstertrucken som PC spelare har blivit bannade från att köpa/äga. Så som Dukes och Blista Compact med mera. Som en "loyalty" bonus till konsol spelare...