Halflife 2 --> Officiell Tråd

Permalänk
Medlem

Han skjuter väl på plankorna (?) som blockerar stålbiten? Verkar inte alls scriptat.

En grej som var lite fult är när han spränger bort benen på grejen som håller upp kontainern så är det passande nog bara benen vid kanten som sprängs bort så att kontainern kan glida ner.

Permalänk
Medlem

Nej, han siktar ju inte på plankan utan ovanför den, i luften.

Permalänk

Halflife2.net kommer upp om 40min

Det är en temp host...

Permalänk
Medlem

Hur länger stannar den uppe?

Permalänk
Medlem

En sak som jag gillar är verkligen dom nya skyboxarna, sjukt snyggt, ser så rikt och levande ut nu.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

http://195.68.206.130/forums/

jls: Tills den riktiga hosten kommer tror jag.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför Halife2.net är nere?

Visa signatur

It is, as they say, your funeral.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tseyrius
Någon som vet varför Halife2.net är nere?

Scrolla upp...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tseyrius
Någon som vet varför Halife2.net är nere?

Läs

Permalänk
Medlem

Ingen som har alla släppta filmer i .avi och vill skicka dom till mig?

Majestic: Länk till den/dom trådar där han har skrivit, skulle va kul att läsa lite;)

Edit: Hitta själv

Visa signatur

Det är bättre att köra huvudet i väggen, än att inte använda det alls!
"Tja jag undrar vad som kom först Half-Life eller Counter-Strike betan? vill gärna ha säkra källor"- Darker.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ja det var ju just väntat :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Fan, jag som hade hoppats så, det är fan snart september nästan ju ;://////

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Ja det var ju just väntat :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Fan, jag som hade hoppats så, det är fan snart september nästan ju ;://////

Om det nu stämmer så beror det knappast så att spelet inte skulle bli färdig. Tror inte man hade gått ut med spelet om man inte räknade med septemerrelease. Förseningen beror förmodligen på att Nvidia började bråka om det där med AA så Valve blir tvungna att skriva om motorn eller nåt :D.

Permalänk
Medlem

Det tror jag med faktiskt, det kan mycket väl ha med att dom måste fixa det att göra. Jag tror annars att spelet mycket väl skulle ha varit klart tills den 30ionde.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Damn vad alla litar på Valve alltså, trots att det fins Team Fortress 2 nu är försenat 5 år? Och det lär inte komma på yttligare 5 år.. och det faktum att vanliga Half-Life också var försenat då? Valve har väl aldrig släppt någonting i tid? Varför skulle dom lyckats gissa rätt releasedatum på HL2?
Och jag tvivlar på att det är nVIDIA som bråkare, snarare Vivendi som tror att det är bättre om det kommer runt jul.

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Medlem

Lite mer info angånende den påstådda förseningen...
http://www.shacknews.com/onearticle.x/27654

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Då kan de ta sig i brasan jävla loosers! Så här får de inte göra!! Lös preblemen med patchar då för i helvete senare...

btw, jävligt bra samarbete om valve och vivendi är oense om när fan skiten ska släppas...

Permalänk

Jo det e n rejäl klycha...
Skulle vara historiskt ifall de kunde ha lanserat det på "orginal" datumet, inget stort fps har ju lyckats med det tidigare...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se

Permalänk
Medlem

Helvete, då betyder det att man måste vänta med datorn :\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jolt_Tomten
Helvete, då betyder det att man måste vänta med datorn :\

Jepp..

Nämen, hur kan Gabe N. säga att det inte är sant???

Permalänk

Jaaa! då hinner jag köpa mitt R9800 pro innan spelet kommer ut! sååå skönt Orka hålla sig från att spela det i en månad liksom...

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Då hinner man uppgradera.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Hinner och hinner! Ta ett snabbjobb och beställ en massa snabbt som fan... kvittar nog..

Permalänk
Medlem

Fanns ju mycket nytt i Info from Valve ONLY tråden på halflife2.net.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

valve har inte sagt något om att det är försenat...bara massa saker att det INTE är försenat.

Gamespot har tittat på forum mm där medlemmar _tror_ att det är försenat..

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte in på halflife2.net

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Jag kommer inte in på halflife2.net

http://195.68.206.130/forums/

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Äntligen har dom fixat en anständig look på forumet, kanske dags att regga sig där...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Vet inte om ni har upptäckt det än men... Jag sitter iaf å tittar på tunnels nu