Permalänk
Medlem

um, jag skulle vela säga att potion of alcerety och haste potion sitter på plats. om du inte använder SS så tjänar du snabbt igen den 20minuter kostnad som det blir. hittar du någon som kan kasta WW2 så kan du kita det mesta. jag väntar på min quickstep lvl2 och ww2 och swordsinger buffen, så kan jag kita i stort sätt vilken klass som helst. kanse inte en DA men vad gör det

linan e uppe. ska fixa bilderna nu. inte snabbare hastighet men MYCKET bättre ping

återkommer med länkarna snart (har c2 skinns

EDIT: bilderna då dom e lite över 400kb styck. um jag spelar inte på denna karaktären heller. vill ha en silver ranger nu

EDIT2: Länkarna nedan kommer inte funka på en vecka, av de skäl att jag har maint på min server låda. ska bla uppgradera till mer minne och få den enda fläkten att bli lite tystare

http://81.88.12.58/lineage/1.jpg
http://81.88.12.58/lineage/2.jpg
http://81.88.12.58/lineage/3.jpg
http://81.88.12.58/lineage/4.jpg
http://81.88.12.58/lineage/5.jpg

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Har tappat lusten!!!

jag har tappat lusten på lineage II lite nu är lvl 25 DE Wiz, trodde det skule bli roligare men nu så

:)Fick en lvl 54 profet buffs ägde rätt mycket med dem:)

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

det som jag är sugen på nu e alla saker som man kan få i C2 alla nya grejer, ska ta mig till 40 med min Scout. sen behöver jag fixa material så jag can crafta en Darkscreamer. sen kommer jag ha en sådan och en sunkig armor (manti) kommer se uber low ut. men men vad gör det ska köra fake death på massa farmers när jag trainar dem, det kan man tjäna fett med pengar på

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

YAAAAAAAAY!!!!

Jag ska bli powerlvlad av en "shillen elder" !!!
Rätt roligt med empower lvl 2 och RECHARGE

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

när jag når lvl 43, ska jag fixa min quick step lvl 2 och hitta en swordsinger som har speed songen, därefter en buffare som har ww2. så ska jag se hur fort man kan springa när ingen är snabbare lär ha lite över 200 i speed och bara flyga fram

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Avstängd

Är det någon som ska sluta spela eller något? isåfall äre bara att ge mig ett PM.

har fastnat i valutakursen :/

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

?!?!?!?!?

fan är sjuk vakna presic kan inte sova fryser för mycket !!!!
Blev iallafal lvl 26 när jag blev power lvlad

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

Haha jag kommer iaf inte sluta innan C2 ska försöka nå 58 innan jag lägger ner. sen så få jag se vad jag gör. ska skapa egen clan på lvl 43 eller när min nuvarande blir lvl 2

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Ska joina en clan "OutSiders":D
De ska hjälpa mig att lvl och shit de är skit snälla:)

Hoppas det går bra för alla som spelar Lineage II;)

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

79% på L2installer från den officiella sidan. Sugen på att testa spelet och se om det är så beroendeframkallande som jag anser vara bra för mitt psyke

Nåval, kommer det fungera bra på en:
AMD Athlon 64 3000+
Radeon 9700 64Mb
512Mb 2700
4200rpmare till hårddisk (lite segt när man har bärbar)

Visa signatur

All our knowledge has it's origin in our perception

Permalänk

Ja, det lär nog fungera:D

Men nog inte med bästa uplösningen och sånt

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

Startade min första karaktär för 40 minuter sedan och jag har redan kommit igång lite smått. Kör på högsta upplösning, dock märkbar skillnad när det befinner sig mycket folk nära mig.

Karaktären blev en Dark Elf warrior. Får se om det är kul att spela, han springer ju iaf inte speciellt snyggt

Visa signatur

All our knowledge has it's origin in our perception

Permalänk
Medlem

Jähkel: Upgradera minnet snarast, du utnyttar inte din Ahtlon 64 på långa vägar, du vet att den ska ha PC3200.

Sen L2 ^^ bra att ha 1GB ram ^^ 512MB går men man får starta om spelet en hel del.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Hehe, det skulle jag göra om jag hade möjlighet till det. Datorn är en Medion RAM2010 - alltså en bärbar dator med 2x256 2700.

Visa signatur

All our knowledge has it's origin in our perception

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jähkel
Hehe, det skulle jag göra om jag hade möjlighet till det. Datorn är en Medion RAM2010 - alltså en bärbar dator med 2x256 2700.

DEt funkar bra med 2700 minnen.

Haha, fin avatar. Ge hit några e du snäll

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

startade spela nu igen, tog över en god väns konto och nu kör jag en lv42 Spellsinger och lv43 Shilien Elder, en riktigt söt duo att 2boxa

Permalänk
Medlem

Ca[[pp e det 2 olika konton?

tycker att månadskostande är dyrt som den är

jag e nästan klar med allt till min PW 40 i morgon någon gång

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
Ca[[pp e det 2 olika konton?

tycker att månadskostande är dyrt som den är

jag e nästan klar med allt till min PW 40 i morgon någon gång

hehe jo två konton, annars blir det svårt att 2boxa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
hehe jo två konton, annars blir det svårt att 2boxa

det är ju sannt funderar på att skaffa ett konto till göra en proff och springa efter min pw med den uber attack speed.

Förresten vad tyckte ni om hallowen skellet grejen? lite ball var det ändå. och vad var det jag sa dom kan lägga till events genom en snabb restart

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Hehe, rätt skoj ändå, det blir lite mer skill i spelet att spela med två burkar samtidigt.

Permalänk
Medlem

hehe en annan bonus är att man får xp rez när man klantar till det och tappar man något kan man plocka upp det med den andra. En annan sak är att nu kan jag roota mobs som farmers trainar på mig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
hehe en annan bonus är att man får xp rez när man klantar till det och tappar man något kan man plocka upp det med den andra. En annan sak är att nu kan jag roota mobs som farmers trainar på mig.

haha har farmersen börjat traina? lol. domm flesta är väl dvärjar? min PW kan lätt springa från dem och traina tillbaka

EDIT: skickade detta mail till NC

i have a sugestion that will remove alot of lag and make it easier to move in town. what im thinking of is an auction system for players. you can put you item in just like E-bay for a smal fee (rises trugh grades). and after 36h if not sold it will be returned to the wearhouse, i think this will make towns alot easier to move in and less demanding on the computers.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

rätt så bra förslag uibi, men tror ej de kommer att gjora nåt, kanske i c3?
jag själv skulle vella det som du säger =D

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk
Medlem

kostar spelet nåt eller är det gratis? om det kostar hur kan man betala? vad kostar det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
kostar spelet nåt eller är det gratis? om det kostar hur kan man betala? vad kostar det?

kostar 49.95$ att köpa, kostar sedan ytterligare 15$ i månaden.

Där jag brukar hålla till fanss det två grupper med farmers.. 1x bounty Hunter, 2x daggers och en prophet. Så ser bägge grupperna ut och de slåss med varandra ganska ofta (bounty hunters trainar mobs på varandra). Så ibland när det bara är jag och en av grupperna där försöker de ibland ha ihjäl mig med samma taktik.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gray Dragon
rätt så bra förslag uibi, men tror ej de kommer att gjora nåt, kanske i c3?
jag själv skulle vella det som du säger =D

jag fick iaf det vidarskickat till den rätta avdelningen för utvecklingen av spelet. förhoppningsvis e det någon som ögna igenom det och gillar förslaget

men dom kan ändra det redan nästa månad. det handlar bara om att uppdatera ett av dom tomma husen med en npc och en databas...

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Funderar på att göra en buffer/healer, men då är frågan ska man ta Shillien Elder, Elven Elder eller Prophet?
Vill gärna ha WW(eller liknande) och det har ju inte Warcryer, vad jag då kan se.

Sen så måste man ju veta vad man ska köra för vapen och rustning, några förslag?

Permalänk
Medlem

Hmm, jag funderar på att lägga ner Final Fantasy XI och börja spela L2 igen :/

Visa signatur

SMPC 2003: Duron 650 @ 1454mhz (1a)
SMPC 2004: Duron 650 @ 1604mhz (2a)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zymosis
Funderar på att göra en buffer/healer, men då är frågan ska man ta Shillien Elder, Elven Elder eller Prophet?
Vill gärna ha WW(eller liknande) och det har ju inte Warcryer, vad jag då kan se.
Sen så måste man ju veta vad man ska köra för vapen och rustning, några förslag?

Prophet är i princip bara buffer. Elven Elder är nog mest buffer/healer, så vill du ha lite av båda är den kanske mest lämplig. Som Elven Elder är fast cast bra, lika bra att bli bra på det man är bra på från början. Shillien Elder lite mer healer, men har en del buffs också.

Har inte spelat Healer, så har inga bra förslag på rustning/vapen. Men kör inte de flesta healers med dual wields? M.Att ger ju ingen boost på healing/buffs, så onödigt ha bok/stav på högre lvls.

Permalänk
Medlem

Um, varför går det verkligen inte att få tag på Dark Screamer blades? jag köper för 100k styck på bartz ifall någon säljer

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1