Permalänk
Medlem

jaja men det skiter väl en Proph i dom har ju iaf Haste o Zerk

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Jag skulle kunna döda för return

Visa signatur
Permalänk
Medlem

...en kul sak btw. Jag hade en Hatchling med min main. Försökte levla den men det var ju typ helt otroligt tråkigt så jag gav den till en annan character som jag hade... på lvl 5
Hatchlingen är en Star så den har hate och tål 2441hp. Jag har armor och vapen på den så den kan göra skada. Riktigt bra att ha med sig när man levlar upp en låg lvl char. Kräver inte nått utom mat då

Någon som har nått tips på hur man ska levla upp en hatchling får gärna komma med nått förslag för jag har inte en aning...
Jag var i EG och mobbade lite ghouls som jag sprang ifrån och lät hatchlingen slå på dom och det gav ca: 0.3% per ghoul men tyvärr tog det typ 10 minuter för varje

Permalänk
Medlem

Ett tips, din hatchling är slå mob som är i hanns level aka 35+ Inte mobs som är lägre ^^ och det kommer ta ett GRYMT bra tag, ungefär lika långt som din main från Lv 35 till 55 så det är bara att ha han framme hela tiden, ja en star kommer kosta ca 10-17milioner adena i mat tills han är klar

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

Så fick nån något kul i eventet i helgen?

Jag fick bara ett gäng bsoe och några buff scrolls
Såg bilder på folk som fick 5x B-wep enchants...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Ett tips, din hatchling är slå mob som är i hanns level aka 35+ Inte mobs som är lägre ^^ och det kommer ta ett GRYMT bra tag, ungefär lika långt som din main från Lv 35 till 55 så det är bara att ha han framme hela tiden, ja en star kommer kosta ca 10-17milioner adena i mat tills han är klar

Fan det är så illa alltså... men men. Jag kommer nog behålla honom ändå bara för att, han kostar ju inte nått att ha i "ryggsäcken" lixom

Ang. Helgens event så fick jag till typ detta.
1 x Lineage2 = 3 x Blessed Scroll Of Resurection
3 x Ncsoft = 2 + 2 + 2 Blessed Scroll Of Escape
3 x Chronicle = 1 + 1 x Scroll of Might, 1 b.SOR.

Tråkigt men men... man kanske kommer att ha användning av dom någon gång lr nått...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Jag skulle kunna döda för return

har du tur droppar någon en b-soe

um. funderar på att införskaffa 2 datorer o spela 2 acounts har 4000:- nu men jag har så mycket annat jag vill göra åsså ...... =/

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Någon som vet nån som fick ett C-grade vapen lr om någon fick ett själv lr är det bara en myt?

Permalänk
Medlem

det gick att få men inte hört något. inte ens om c-grade armor

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Vad var det sista man kunde få då? Typ Halsband och sånt lr? för CHRONICLE ordet alltså...

Permalänk
Medlem

jupp m.def saker

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

10st Blessed soe's och 5st blessed res, resten vara bara buffscrolls -_-

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

snart e min dwarf lvl 40 ^^ har en fullplate väntandes saknar bara bootsen nu, sen ska jag bli BH o jaga key mats till war axe så jag kan använda min FP sköld ^^

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

sweet...

Permalänk
Medlem

jupp fett med gott. att vara en BH e bättre än crafter. det finns alltid ett par kända på varje server som både e billiga o bra. till o med att det e gratis om man har allt flr en 1 klicks craft.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

En fråga, när officiella servern får c3 hur gör dem då? Måste de wipa eller något? Alltså att de deletar alla characters och att man måste börja om från början. Är bara nyfiken

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sjyk
En fråga, när officiella servern får c3 hur gör dem då? Måste de wipa eller något? Alltså att de deletar alla characters och att man måste börja om från början. Är bara nyfiken

roflmao!

ne verkligen inte. tänk dom som tagit sig till lvl 75. ne du bara fortsätter o spela så har dom ändrat värden. smidigt som fan. typ som expansion i diablo 2 om du spelat det

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Hehe, na det ar bara att fortsatta spela som normalt... Sa det ar lugnt puckar!

Permalänk
Medlem

omg har typ halverat ljudnivån på min dator... kostade mig bara 1915:- men det var det värt ^^ nu kan jag sova med den igång o ha private store öppen hela natten

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Halverat ljudnivån är väl egentligen bara 3db lr hur är det?

Vad har du gjort... vatten?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Halverat ljudnivån är väl egentligen bara 3db lr hur är det?

Vad har du gjort... vatten?

Jup det stämmer

själv har jag typ gjort det samma, dock inte friviligt, en HD dog, och behölver längre inte min högljuda fläkt till hd'n ^^ men aja.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twizz
Någon som vet nån som fick ett C-grade vapen lr om någon fick ett själv lr är det bara en myt?

En i min klan fick Yaksa Mace

Visa signatur

If it bleeds we can kill it!

Permalänk

Halloj, funderade, kan Dark Elf och Dwarf vara i samma party??

Visa signatur

AsRock Z77 Extreme4
Intel I7 3770k 4.2GHz
Gigabyte GTX 980Ti G1 Gaming
16GB Corsair Vengeance 1866MHz
Crucial MX100 512GB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Willbeatu
Halloj, funderade, kan Dark Elf och Dwarf vara i samma party??

Ja, Finns inga regler o.s.v om hur du kan skapa partyn eller klaner om vilka raser som inte får vara med.

EDIT:

Hittade en film ^^ över Lionnas största siege någonsin.... som gick åt fan.... aja ni ser inte mig i filmen men några av mina klan medlemmar ligger lite här o var LOL

http://www.ricegamers.com/games/l2/video/2005.02.27_dion.zip

Problemet låg i att det var bara 1 klan som summonade siege golem, resten gjorde det inte, o ja det var 22 registrerade attakerande klaner och ca 10 till däröver. Sen i slutet så bråkades om vilken som skulle ta slottet som jag har nämnt innan, de sloggs mot varandra...... aja.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

rofl. vänta lite så ska jag ladda upp en blid på min lvl 6 dwarf med avadon armor o waraxe ^^

EDIT: lite ghay utan avadon skor o handskar men men. Enyoy the ubeer dwarf. det e till min andra char. men jag överförde adena från bartz till teon via en vän. ca 15 mil.

EDIT2: Det finns inget b-grade set som e snyggare till en dvärg. inte ens BW

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem

Nä, det var ju rätt snyggt...

Hur ofta missar du med ett B-grade vapen i förhållande till ett non-grade. Jag har hört att man missar mer om man har ett "grad" vapen när man är lägre lvl än vad som krävs.

Permalänk
Medlem

Det där är BW light eller, ser inte riktigt ut som BW heavy.

Desutom är det ett C grade wepon, du förlorar ca accurecy, betyder ca att du missar 60-70% av alla slag.

I alla fall B grade Doom armor ser förbaskat snyggt ut på dwarf tjejer, synd att det inte lönar sig så mycket att ha Doom armor :/

I alla fall första bilden är BW Heavy på en dvärg, den andra är Doom heavy, sorry har dock inte bättre bild på Doom heavy ^^ men postar ifall jag får tag på en

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

det jag har på obentou e en Avedon. den e sjukt mycket snyggare ä BW iaf om man har skölden o resten av settet. BW e inte dubbt det iheller

sen e ju Doom armor brutalt ful imo....

den char som ska ha mina sakere e snart lvl 40 har hela FP settet just nu. ska sen bygga klart min Avadon, därefter börja på AoBA.

EDIT: ok det lika B-grade i doom e fan inte snygg, kanse kaninen på fram fickan....

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Jag nådde lvl 56 i helgen, tänkte försöka ta lvl 58 och vr3 till fredag

Mysigt min heal är på över 720~ nu med bsps och min gruppheal är på 620~.

Sen fick jag en trevlig överraskning med, jag kunde ta alla skills vid lvl up + alla skills som jag inte tagit under föregående lvl tex alla passiva vapenskills!
Enda skillen som jag har kvar att ta är light armory mastery!
Och jag hade 100k sp över, har bara dött 2 gånger sen förra skill lvl..
Enda jobbiga med Shillien elder är cast hastigheten, 415 obuffad det är så sjukt slött

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tycker fortfarande Doom armor är den absolut snyggaste ifall du frågar mig.

I alal fall, antar att servern går ner imorgon, De har igentligen inte saggt ett skit förutom skrivit 11 på flash animationen :/ aja, hoppas värkligen de inte ändrar sig nu.

PS, Dvärg + FP = Fulaste armor man kan tänka sig, aka Clown.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.