World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

alkastar du får gärna posta en digital på det med morgonens tidning brevid

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
hmm, servrarna är nere ;S blizzard borde lära sig tiden....

har en fråga... vart ska man quest ? lvl 36 jag vill inte questa i BB området.

/tackar

prova Arathi eller gör klart questarna i Hillsbrad om du inte gjort det, sen kan du ju försöka Feralas

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheMole
Finns det några bra one-hand-vapen för präster?
Kör just nu med Westfall-staven och den är helt ok. Försöker få tag på staven man får i SM men från ett quest där får man ju en rätt skön orb som ger bonus i spirit och intelligence. Nu är frågan om det är bättre att använda den i kombination med nåt enhandsvapen istället för staven som droppas i library?

Jag använder hypnotic blade daggern som droppas av samma boss som illusionary rod tillsammans med off-hand saken du nämner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
AMEN.. DET KUNDE NI JU SAGT.. TRODDE NI MENADE INGAME. SORRY

sluta capsa

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
sluta capsa

ffs, jag har ju slutat ffs. l8ta lajma.

Permalänk
Medlem

thmole - kör på Illu roden, löjligt bra för den lvln. Om du vill växla lite så kör du Hypnotic blade (droppar från samma boss) + Prophetic Cane (SM Q-reward). Om jag inte minns helt fel ger daggern+offhand 20int men lite lägre dps.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
ffs, jag har ju slutat ffs. l8ta lajma.

Du ger inget gott intryck här, om jag var du skulle jag ta en promenad och ta det lite lugnt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
Jag är inne.. PÅ SHATTERED HANDS. Men laggigt..

Alla har det som du på IF.. tror du datorn hinner rita upp 100personer på 1sek?

Permalänk
Medlem

har du både en rogue lvl 40+ och en paladin 40+?

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlkaStar
ffs, jag har ju slutat ffs. l8ta lajma.

jag tror inte många gillar dig..

EDIT: Exerco ja

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag tror inte många gillar dig..

EDIT: Exerco ja

fan sitter du o lirar 24/7 eller?
iofs har jag en rogue lvl 51 mage lvl 31 och shaman lvl 16

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rragon
hmm, servrarna är nere ;S blizzard borde lära sig tiden....

har en fråga... vart ska man quest ? lvl 36 jag vill inte questa i BB området.

/tackar

Här har du kartor över hela wow världen, där står det vad de är för lvl på landskapen.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/WoW_Eastern_K...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/WoW_Kalimdor_...

EDIT: När man börjar nära sig lvl 40 och uppåt så är de endast Contested områden som gäller, antar att du inte vill questa i bb pga. hordes

Visa signatur

| NF7-S 2.0 | AMD Athlon XP-M 2400+@2500Mhz - H20 Kyld DD-TDX v240radde | 1024Mb DDR333@400Mhz 6-3-3-2.5 |
| ATi Sapphire 9800Pro@XT 475/405 (R360) - CPUKylning - vModd --> Kylningen |
| Antec True Power 430W | Antec Performance Plus1080AMG Chassi Modd | 440Gb HDD | 8Mbit |

Permalänk

Jaha, nu har man suttit här framför datorn och väntat i mer än 3 tim på att dom ska få upp servrarna... fan, blizz får faktiskt ta å rycka upp sig lite... :/

Permalänk
Medlem

exerco:
lvl 40 på ca 7d, 2st på 14d, vilket typ e 7h/d :), inte 24/7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JimpaStockholm
Jaha, nu har man suttit här framför datorn och väntat i mer än 3 tim på att dom ska få upp servrarna... fan, blizz får faktiskt ta å rycka upp sig lite... :/

Om du har missat

Varje Fredag Scannar dom igenom alla sevrar och kollar så allt funkar. Dom kommer upp 15:00

Permalänk
Medlem

Tack \o/.

[edit] tack för kartorna :p.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Om du har missat

Varje Fredag Scannar dom igenom alla sevrar och kollar så allt funkar. Dom kommer upp 15:00

05-11 var angivet, sen har dom skjutit upp d lite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheMole
Finns det några bra one-hand-vapen för präster?
Kör just nu med Westfall-staven och den är helt ok. Försöker få tag på staven man får i SM men från ett quest där får man ju en rätt skön orb som ger bonus i spirit och intelligence. Nu är frågan om det är bättre att använda den i kombination med nåt enhandsvapen istället för staven som droppas i library?

Smaksak.

Jag använder http://www.thottbot.com/?i=4015 tillsammans med horde's questreward http://www.thottbot.com/?i=4028 .

Men för alliance så blir det ju mer spirit. Staven är också väldigt bra, med en 3+ intellect-enchant så har den bara 2 mindre intellect. Så vad föredrar du, spirit eller stamina :)?

Permalänk
Medlem

jag kör mage och jag föredrar stamina, då jag har conjure water

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exerco
fan sitter du o lirar 24/7 eller?
iofs har jag en rogue lvl 51 mage lvl 31 och shaman lvl 16

erhm näe... har börjat en mage nu.. lvl 7.. ^^

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Om du har missat

Varje Fredag Scannar dom igenom alla sevrar och kollar så allt funkar. Dom kommer upp 15:00

Jaha, så du menar att dom sket i patchen och scannade igenom alla servrar istället? Det var ju inget smart drag...

Permalänk
Medlem

iofs jag börja med min mage isöndags kväll, tkr jag lvlat rätt fort e nästan lvl 32

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem

Vilken skulle ni välja?

Jag ska göra The name of the light questet.. Då får jag välja mellan
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3934

Och

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3148

jag är Rogue lvl42

Eftersom svärdet är One-Hand kan jag ju fortfarande ha en dagger i MainHand... Jag vill ha det som gör bäst skada

[citat]Jaha, så du menar att dom sket i patchen och scannade igenom alla servrar istället? Det var ju inget smart drag...[/citat]

? Dom gör så varje fredag om du inte sett det patchen är la inte samma sak :S

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

downup:
jaja, problemet nu är ju att d skulle vara klart vid 11

FRiDG3: den där siten var riktigt missbildad i opera

Permalänk
Medlem

kör svärd, speeden på daggern gör ju snister strike värdelös

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Vilken skulle ni välja?

Jag ska göra The name of the light questet.. Då får jag välja mellan
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3934

Och

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3148

jag är Rogue lvl42

Eftersom svärdet är One-Hand kan jag ju fortfarande ha en dagger i MainHand... Jag vill ha det som gör bäst skada

[citat]Jaha, så du menar att dom sket i patchen och scannade igenom alla servrar istället? Det var ju inget smart drag...[/citat]

? Dom gör så varje fredag om du inte sett det patchen är la inte samma sak :S

Jo, men dom gick väl ut med att servrarna skulle komma upp kl 11? Eller har jag fel igen ... :S

Permalänk
Avstängd

Ingen guild som söker en member? Jag ska starta en ny character så fort servrarna startat igång

Visa signatur

WOW | DarkSan (Human Paladin) @ Ravencrest PVP

[A64 3000+@2430MHz][410 GB][2*256 DDR (400mhz)][Powercolor 9800SE@9800XT 128MB][ABIT AV8 3rd Eye]

Permalänk
Medlem

ingen som är på shadowsong?