World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Ville bara säga: ÄNTLIGEN MOUNT!
Fick låna dom tio sista gulden (kram Kuso )

Grattis.

Var grindade du efter guld? Själv röjer jag i Stranglethorn Vale och slaktar gorillor och diverse fauna. Kan du rekommendera något bättre ställe? Börjar kännas trist p.g.a. all ganking som pågår där. Är level 38 förresten.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Nån annan som spelar på Shadowmoon?
Jag heter Dunpeal och är level41 warrior
adda mej gärna, eller ge mej en /tell

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Grattis.

Var grindade du efter guld? Själv röjer jag i Stranglethorn Vale och slaktar gorillor och diverse fauna. Kan du rekommendera något bättre ställe? Börjar kännas trist p.g.a. all ganking som pågår där. Är level 38 förresten.

Rock elements i Badlands eller thundering exiles i Arathi...
Själv sprang jag runt överallt tills jag fastnade vid demonerna i Desolace de sista 7k xp
Fick min bruna kodo för 1 timma sen, är Tauren Shaman lvl 40.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Nämen Korize finns du här oxo?:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
just det, screenade ju en grej igår

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/slakt2.jpg

lvl37-42 chars.. de hade gankat sinestra och tazzer innan, så jag bestämde mig för att komma och hjälpa dom med questen. Som ni ser så är det ganska många så jag ville inte kämpa mig i onödan mot dom, men medans vi satt och vilade så gick en warrior fram och slog på mig... jaa.. antar att han inte blev poppis bland polarna ^^

får det till 10st, så jag tog 8st själv iaf

edit: ajaj, skall minska lite på bilden, hangon
edit2: döne, full size på http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/slakt1.jpg

du råkar inte lira Sunstrider? Sinestra ser jag där i party.. måste vara wows lamaste spelar.. Går på allt och alla i STV när man har tagit ett monster och har 400-600hp.. helt otroligt hon har gjort det hela dagen..

Permalänk
Medlem

ravencrest så det är inte samma person du menar

edit: lirar dock sunstrider med, Didria, lvl 10 human rogue

Permalänk
Medlem

Hittade http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=2824 igår Så underbart
Speciellt för att jag är hunter med, lvl 59 btw

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn
Grattis.

Var grindade du efter guld? Själv röjer jag i Stranglethorn Vale och slaktar gorillor och diverse fauna. Kan du rekommendera något bättre ställe? Börjar kännas trist p.g.a. all ganking som pågår där. Är level 38 förresten.

Körde mycket instanser
Grindande inte så mycket, snålade som fan från 33-40 bara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
ravencrest så det är inte samma person du menar

edit: lirar dock sunstrider med, Didria, lvl 10 human rogue

okej :S precis samma namn ser likadan ut

EDIT: bara sunstrider servern som åker ner? står inget på hemsidan. kom precis upp server going down in 15:00min ..

Permalänk
Medlem

startar om en del efter problemen under helge, tror sunstrider är en av dessa. tar nog ca 30min o reboota

Permalänk
Medlem

Gött med reboot på Sunstrider, hoppas lagget försvinner nu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
Gött med reboot på Sunstrider, hoppas lagget försvinner nu.

spelar du alliance? isf vad heter du

EDIT: bild på gubbar var det någon som sa bara lvl 34 warrior..

Permalänk

Kul, wow körde slut på mitt grafikkort.

Hade wow igång, gick iväg till affären. Kom tillbaka till ett dött grafikkort...

Så blir nog ingen wow på ett par veckor nu, hur satan ska man klara sig...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
Nån annan som spelar på Shadowmoon?
Jag heter Dunpeal och är level41 warrior
adda mej gärna, eller ge mej en /tell

Jag å 2 polare lirar där, har min tredje gubbe där, så jag är bara en human lvl 19 rogue

Heter Boven passande nog till en rogue

Permalänk
Medlem

kommit till EU nu med:)

During the past two weeks, we experienced extended downtime during regular maintenance hours. Part of it was because of the patch released last Friday, which contained many new features, content, and improvements to World of Warcraft. However, it also contained a few bugs which caused interruptions in play time for some users. These bugs were quickly identified, and most of them have already been hotfixed. We plan on implementing fixes for the remaining bugs during this week's scheduled maintenance.

Therefore, all World of Warcraft players in Europe will receive a two-day time extension. We are continuously working hard to provide the best play experience possible, and we realize that extended, unscheduled downtime is frustrating. The two-day extension will be added to players' accounts later this week. We apologize for any inconvenience, and we once again wish you all good luck in your adventures in Azeroth!

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Är det någon av er som spelar på Agamaggan och känner för att grinda eller questa lite? Hör av er...se sign.

Permalänk
Medlem

Vilka kreditkort godkänner blizzard, funkar det med tex paypal osv?

Permalänk
Medlem

finns det sweclockers guild? eller nån guild med många från sweclockers?.. jag skulle gärna byta server med min gubbe och joina..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
edit: jag är alltså väl medveten om hur det skall fungera, ta mig inte för en idiot. men jag frågar inte om man anses om ninja för att man tar saker, utan om man tar en sak före en ninja lyckas ta det. du förstår nog vad jag menar, och jag tar inte ställning, utan vill mest höra vad ni tycker om det?
problemet är att master looter buggat, så 2 ggr har en ninja plockat alla items när draken i azshara dött. det tar ett par sekunder för ninjan att plocka grejerna. Men det problemet jag hade var: låta ninjan ta allt? lr försöka rädda vad som räddas kan, eller iaf räddas från min synvinkel då jag gärna vill ha daggern så att säga.

korize: haha min namntag syns inte :p, men det är jag till vänster i bild där, under Fs rutan

coca: ja man hinner "rädda" items, om du kollat screenshoten som jag länkade till hade du sett att det tog ett tag, och folk han reagera innan allting var lootat.
http://www.sowhq.net/WoW/Azuregos/5.jpg

sparka ut ninjan istället. spelar ingen roll om du ninjar ninjan.. ninjalooter blir du hur som haver

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk

ingulf: En liten fråga, varför ville du ha daggern?

Det är den ultimata caster-shaman daggern, och imo inget direkt för en warrior.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Tänkte väll dela med mig av min lycka ^^
Då man nu har gått SM 2 ggr i rad så lyckades jag rolla 100 på Herod's shoulder när 3st i partyt ville ha dem
Sen i Cath. så rolla jag 99 på 2macen
2st bilder på min gubbe med sin level 40 gear är extremet glad och jag har 2400hp/1800mana orginal utan buffs(om någon ville veta).

Och så in battle (just denna bilden tycker jag är assnygg)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

det som är lite trist med rogue är att dom inte kan göra speciellt mycket i grupper.. :[] så det blir nog warrior,shaman eller priest på lvl 60

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det som är lite trist med rogue är att dom inte kan göra speciellt mycket i grupper.. :[] så det blir nog warrior,shaman eller priest på lvl 60

Säg inte det. Jag snackade med en kille som menade att "en rouge tar en warrior i PVP, alltså är en rogue bättre än en warrior, alltså ska man ta en rogue istället för en warrior i ett party"

Permalänk
Medlem

det fins de som säger att en cat tar en warrior o en bear tar en rouge.. jag säger bara att root/fieryfire/moonfire vänta ur DPS och repeat.. tar både warrior och rouge

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det som är lite trist med rogue är att dom inte kan göra speciellt mycket i grupper.. :[] så det blir nog warrior,shaman eller priest på lvl 60

Alla grupper behöver dps dealers, därav rogue eller mage. Och visst mage har polo som ger dom ett försprång men som rogue kan jag stunlocka mobs, blind på oförberedda adds för att köpa tid o s v.

Rogue är bra i grupp, gäller dock att kunna spela sin klass.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

ska leta upp min guild.. pimp my grunt

jojo rogue är bra i grupp men det är oftare man söker healer/tank.. ^.^.. tycker jag allfalla

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ready, Aim, Gank är ju stenhårt Min guild heter "Clanbanan", men jag orkade inte se om det fanns med där.

Permalänk

Var med om första epic-droppet: http://www.thottbot.com/?i=6882
Tyvärr förlorade jag. Tror man kan få över 100G för den, om man läser vad de skrivit under.

Permalänk
Medlem

Level 51 Warrior

"det fins de som säger att en cat tar en warrior o en bear tar en rouge.. jag säger bara att root/fieryfire/moonfire vänta ur DPS och repeat.. tar både warrior och rouge"
Man har Anti-Root på sina boots anyway, sen Intercept som Warrior, med något slow/frost-vapen och sen nifty stopwatch om man blir rootad igen...