GTA San Andreas, Las Venturas

Permalänk
Medlem

GTA San Andreas, Las Venturas

På vilket uppdrag kommer man över till den tredje ön?

Ska göra klart snail train snart, så det betyder att jag klarat exakt hälften av alla uppdrag.

Permalänk

Jag tror det är när du börjar göra uppdrag för en mystisk snubbe som ringer dig på telefon med röstförvrängare och snackar om din brorsa. Då får du åka till ett hus på andra sidan bron (ökensidan). Kommer inte ihåg vad uppdraget heter dock.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilket uppdrag lr, vilket nr. på uppdraget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
Någon som vet vilket uppdrag lr, vilket nr. på uppdraget?

nummer har dom la inte?

det är i samband med att man börjar sno bilar med Speedy Gonzales har jag för mig.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

Okej...

Kan du farklara för mej hur 2+2=5?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
Okej...

Kan du farklara för mej hur 2+2=5?

helst inte, kavatfysik är mycket komplicerat att beskriva för någon som inte sysslar med det själv.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
helst inte, kavatfysik är mycket komplicerat att beskriva för någon som inte sysslar med det själv.

Så du vill bara visa att du kan kavatfysik genom att skriva det i signaturen och visa att du är tuff

arkearke, kommit över till Las Venturas än då?

Permalänk

"det finns redan en stor tråd för GTA san andreas"

Yes jag hann först med att spela låtsas moderator

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Direkt
Så du vill bara visa att du kan kavatfysik genom att skriva det i signaturen och visa att du är tuff

arkearke, kommit över till Las Venturas än då?

Ja... Jag var tvungen komma över och tjuvkika, så jag letade upp ett fusk där polisen aldrig tar en. Men fusken förstör spelets helhet.

Permalänk
Medlem

ahhhh tråkigt o tjuvkika

Permalänk
Medlem

Woozie ska man träffa i öknen

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
Ja... Jag var tvungen komma över och tjuvkika, så jag letade upp ett fusk där polisen aldrig tar en. Men fusken förstör spelets helhet.

Ja, inte ska man fuska, bara å lira på så kommer du dit automatiskt