Permalänk

ny gamerburk till kompis

en kompis ska byta ut sin mycket tråkiga nexuz burk mot ett annat gamer chassi vi letade runt lite och han fick i smaken för att skaffaa någon som hetter discovery .. säg mig var kan man köpa det? vi sökte runt här igrå lite vid 12 slaget men hittade ingen prislapp eller var man kan köpa de ifrån..

anledningen varför han inte lägger ut mer pengar på ett stilrent chassi är för att han snart ska skaffa bil och ta körkort så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Varför bryr han sig om att köpa ett nytt chassi överhuvudtaget om han snart ska skaffa både körkort och bil?

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Annars finns ju Antec Performance One P180, som jag tycker är extremt stilrent..
Kostar inte heller så farligt, Kring 1500spänn..

Visa signatur

AMD 64 3800+

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Speldator: AOpen XC-Cube EZ482 | AMD 64 X2 4200+ | 2 GB Kingston HyperX LowLatency | inno3D 7800GTX 256MB | DVD-RW | 200GB Sata

Jobbdator: AMD 64 3400+ | 1 GB Kingston HyperX UltraLowLatency | GeForce 5800 ULTRA 256MB | DVD-RW | 200GB Sata + 300GB extern.

Permalänk
Hedersmedlem

Den som klassar Aspire X-Discovery som stilrent borde kolla upp innebörden av ordet "stilrent".

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Den som klassar Aspire X-Discovery som stilrent borde kolla upp innebörden av ordet "stilrent".

Stilrent är ett ruskigt subjektivt ord!
Vi hade för något tag sedan en föreläsare som hade varit på lite rundvandring och tog med sig bilder på vad folk klassade som stilrent i olika kulturer... Jag kan juh säga att vårat "less is more" begrepp av stilrent inte riktigt klassade in speciellt bra med Arabvärldens och typ Afrikas

Lite mer onT:
Vad är ett gamerchassi? Har ställt frågan tusen gånger, kommer ställa den varje gång jag ser något använda ordet Om han har haft ett nexus förut och tänker byta till ett X-Discovery så är det väll vilket plastigt blinkande skitchassi som helst som klassas som gamerchassi. Det är bara att gå till valfri datorbutik och hitta ett chassi som blinkar tillräckligt mycket och sedan söka efter det på http://www.buggy.nu ^^

Visa signatur

Turn left! No, not that left, the other left!