Fick en skrivare gratis

Permalänk
Medlem

Du var inte sen med att döma folk du.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Är du rasist också? Det är ju klart att man inte kan handla mat av en arab, han har säkert förgiftat maten.
Idioti rent ut sagt, jag hoppas fan att du är under 15 för din mentalitet ligger långt därunder.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Gick till webhallen idag och gav dem pengarna. Samt så gick jag till emo tjejen när jag gjorde det och hon var rätt kunnig faktiskt.
Så jag ber om ursäkt för att ha haft förutfattade meningar om såkallades emos fast hon var ingen emo.

MVH Lazzve

Permalänk
Medlem

Du kan vara lugn att du kommer både få minus på ditt konto och förhoppningsvis även en övertrasseringsavgift!

What goes around...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme / Intel i7 3930k / Corsair H100 / 16 GB Corsair Vengenace / Corsair Force Series 3 GT / Corsair HX 850W / Sapphire Radeon 7970

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
Är du rasist också? Det är ju klart att man inte kan handla mat av en arab, han har säkert förgiftat maten.
Idioti rent ut sagt, jag hoppas fan att du är under 15 för din mentalitet ligger långt därunder.

Jag är själv arab så jag hoppas fan att du är sarkastisk. Att du tar arab som exempel tyder bara på att du är mot araber.

Visa signatur

Jag är invandrare :)

Chokri var namnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babsan
Jag är själv arab så jag hoppas fan att du är sarkastisk. Att du tar arab som exempel tyder bara på att du är mot araber.

Han är både rasist och fildelare tydligen......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lazzve
Han är både rasist och fildelare tydligen......

Mm, blir så jävla trött på sånna.

Visa signatur

Chokri var namnet

Permalänk
Inaktiv

Efter att ha läst igenom denna tråd så fick jag mina farhågor bekräftade. Lazzve är en udda typ som dessutom stjäl. ush.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xavixavixavi
Efter att ha läst igenom denna tråd så fick jag mina farhågor bekräftade. Lazzve är en udda typ som dessutom stjäl. ush.

Du är en udda typ som missbrukar anmälningsknappen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det står ju för fan att han har betalat dom, så sluta säg att han själ för fan!

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Citat:

Gick till webhallen idag och gav dem pengarna. Samt så gick jag till emo tjejen när jag gjorde det och hon var rätt kunnig faktiskt.
Så jag ber om ursäkt för att ha haft förutfattade meningar om såkallades emos fast hon var ingen emo.

MVH Lazzve

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Jag läste detta men det tog ganska lång tid för dig att göra det tycker jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag läste detta men det tog ganska lång tid för dig att göra det tycker jag.

För att jag inte var hemma kanske? HAHAHAHA 35000kronors datorn Dagens skämt eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av babsan

Haha, det var ju uppenbart att han var sarkastisk i sitt uttalande om araber och drev med trådskaparens fördomsfulla sätt att kategorisera folk på, lugna ner dig.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Haha, det var ju uppenbart att han var sarkastisk i sitt uttalande om araber och drev med trådskaparens fördomsfulla sätt att kategorisera folk på, lugna ner dig.

Jo, jag antar väll att han vare det

Jag har så jävla mycket problem med fördommar i mitt ommråde där jag bor, därför kan jag lätt ta illa upp.

Visa signatur

Chokri var namnet

Permalänk
Medlem

Schysst att du gjorde rätt för dig! Bra jobbat

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

:Ironi:

Rubrik: jag fick gratis pengar

Jag fick stå i kö i 30min i min lokala bank idag.. Så jag gick in i valvet och tog en säck med pengar och stack.. HAHAHA

:Ironi:

Härligt att du gav dom pengarna.. Om du gav dom.. eller om du bara säger så för att slippa ta skit? Trust no one!

Visa signatur

Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Tråden har fullkommligt spårat ur. Egentligen så borde jag nog dela ut en hel hög med varningar till er alla som tramsar med offtopic och påhopp.

Men jag nöjer mig med en tillsägelse denna gång. Ser jag någon av er tramsar er i någon annan tråd åker ni ut ur forumet utan någon föregående varning. Förstått?
Varför fortsätter ni dra in fler fördomar i diskussionen? Det har absolut inget med huvudfrågan att göra.