Permalänk
Medlem

Hmm, boxershortsen på Kronans hemsida verkar vara en beställningsvara...

http://www.kronan.com/TradePoint/Item_View?itemNo=7002M&categ...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av usb
Hmm, boxershortsen på Kronans hemsida verkar vara en beställningsvara...

http://www.kronan.com/TradePoint/Item_View?itemNo=7002M&categ...

Fast det där är inte "kronans" kalsonger, dom OP pratar om troligtvis Kalsong m/93

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

Arméns är ju verkligen inte att rekommendera Sitter inte ens fast runt midjan ju. Björn Borg och Levis funkar i alla lägen.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem

Använder nästintill bara Bläck(MQ) nuförtiden, med några få Blueprint(också MQ), tidigare så var jag också fast i BB träsket. Måste säga att jag tycker nästan Bläck har haft bäst kvalité av dem tre. BB's resår är bra, men inte lika bra som Bläcks. Blueprints resår är bäst av dem tre, men färgen går väldigt fort. Bläck har bra färg och resåren håller bra, så de är verkligen värda pengarna.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Kör commando.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KniFF
Kör commando.

Mmm, det är skönast en varm sommardag efter ett bad på stranden!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Jag kör man basic som någon annan nämnde innan. Men vad jag har märkt är att jag måste köpa XL storlek fastän jag inte alls är stor, dvs dom har nog snålat med tyget. jag ska köpa xxl nästa gång om jag köper nya. För övrigt är dom bra. Kanske är jag som e lite tjock också

Men fyfan för dom boxers med superkorta ben, rider upp direkt. Jag tror jag såg nån Ali G film för ett tag sen och han hade på sig boxers som nådde ner till knäna nästan, fluffiga också, såg bekväma ut! Kanske var ett av hans gigantisk penis skämt ioffs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av amphiler
Använder nästintill bara Bläck(MQ) nuförtiden, med några få Blueprint(också MQ), tidigare så var jag också fast i BB träsket. Måste säga att jag tycker nästan Bläck har haft bäst kvalité av dem tre. BB's resår är bra, men inte lika bra som Bläcks. Blueprints resår är bäst av dem tre, men färgen går väldigt fort. Bläck har bra färg och resåren håller bra, så de är verkligen värda pengarna.

Deras t-shirts är jäkligt bra kvalité också. Haft några i nåt år och de känns som nya varje gång man har tvättat dom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Deras t-shirts är jäkligt bra kvalité också. Haft några i nåt år och de känns som nya varje gång man har tvättat dom.

Misstänkte det, har varit sugen på att pröva dem, skönt att ha under skjortan eller sådärr nu när det blir lite kyligt.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk

Haha bor också ganska nära ljungskiles fabrik men de kostar då FAN inte 50 kr utan 100 kr. Använder själv resteröds , björn borg , calvin klein och body zone sitter gött tycker jah : D

Permalänk
Medlem

Jag använder front och kalsogner från Gekås, tycker dom är galet bekväma

Visa signatur

Primär - C2D T6500 :: 4GB :: Mobility 4570.
Sekundär - AMD64x2 6000+ :: 2GB :: 8800GT 1GB

Permalänk
Medlem

Oh Herre jösses 350kr för två par björn borg boxers

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

bud_bundy:
har samma problem efter mycket träning, det är svårt att hitta storlekar med utrymme. Finns det verkligen utan att fråga på butiks lagret?

Permalänk

Jag har kört dom där "Man Basic" kalsongerna så långt tillbaka jag kan minnas. Billigt och bra på ÖB!
Men jag har testat siden-kallingar en gång, och fyfan, aldrig mer sånna. Som att gå med badbraller i brallorna ju. Samt att pungen & co får på tok för mycket utrymme att flaxxa runt, vilket kan bli jobbigt.

Nej, det ska vara Man Basic som sitter åt hårt och håller paketet på plats.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Har också letat efter bra kallingar, var inne på Frank Dandy ett tag för att dom hade snygg design men vissa av deras modeller går sönder i resåren ganska snabbt.
Nu kör jag på Pierre Robert, sitter som 200-, 250-kronorskalsonger men kostar bara 100! Finns att köpa i dagligvaruhandel, typ Coop/ICA osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Tror ni köper för dyra.

Köper boxers på GeKås för 39.90 och de sitter prima.
Hittade dessutom ett par tuffa Harley Davidsson.
Knappt man vill ha byxorna på sig.

Köper alla mina kalsonger på GeKås. De billigaste jag kan hitta. Dyra kalsonger är inte bättre än billiga kalsonger.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Oh Herre jösses 350kr för två par björn borg boxers

Tycker det var ganska billigt för att vara björn borg.

Kör lite olika själv, mycket Mr. Borg, sitter så förbannat skönt!
Dressmans och H&M glider upp i ljumsken som TS säger.

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Tycker det var ganska billigt för att vara björn borg.

Kör lite olika själv, mycket Mr. Borg, sitter så förbannat skönt!
Dressmans och H&M glider upp i ljumsken som TS säger.

[/QUOTE

Kan förstå om kärringar vill läga sådana summor på sexiga underkläder men killar?? Vafan haha

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Adam Underwarer frpn JC eller dressmans MAN. Funkar bra och är väl hyffsat snygga.

Nån som vet vart man kan köpa kalsonger med aslånga ben. Typ ner till knät.