Permalänk
Medlem

10++ Natural born grinder.... Riktigt snyggt, skulle nästan tro du föddes med en begåvning för detta

Permalänk
Medlem

Tigern var ju helt otrolig. Hoppas du fortsätter med detta. Det gäller att ta hand om sin talang.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Avstängd

TIGERN helt jäkla grym klar 10

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Väldigt väldigt fint. Du skulle inte kunna ge några tips på hur du gör en gravyr? Man får lite lust att pröva på själv

Permalänk
Medlem

Bordet var otroligt vackert, jag beundrar sättet som du använt plasten som ljus medium

Bara en fråga, men vad skulle du ta för att skapa ett sådant bord till någon ?
(jag skulle förmodligen inte ha råd med det.. men jag är nyfiken!)

Permalänk
Medlem

hehe tack så mycket.
Jaa du bara plexit gick på 800kr, sen några lappar för gravyr o det.

Permalänk
Medlem

Vilket bord! att folk ger dig under 10p är ju helt sjukt!

Visa signatur

An expert is one who knows more and more about less and less until he knows everything about nothing.

Permalänk
Avstängd

Kan man få välja djup på det själv så skulle jag defenitivt vilja beställa ett sådant av dig

Visa signatur

Antec P182 - Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.3Ghz - Asus P5KC - GeForce 8800GTX 768Mb - Samsung Spinpoint 500Gb, Samsung spinpoint 250 x2 - 2Gib Corsair xms2 4-4-4-4:11 -
CPU Kylning Scythe Infinity

Permalänk
Medlem

Ja självklart, alla mått efter önskemål. köper ju som bara en skiva och knäcker efter önskat mått

Permalänk
Avstängd

PMa pris så får vi se om jag är intresserad då

Visa signatur

Antec P182 - Intel Core 2 Duo E6850 @ 3.3Ghz - Asus P5KC - GeForce 8800GTX 768Mb - Samsung Spinpoint 500Gb, Samsung spinpoint 250 x2 - 2Gib Corsair xms2 4-4-4-4:11 -
CPU Kylning Scythe Infinity

Permalänk

Helt jävla sjukt grymt! Tigern och bordet var ju bara för grymma Solklar 10:a!!!

Visa signatur

Calle säger:
Skulle inte spela GTA förän efter desserten
Haha :D

Permalänk
Medlem

magnus datastol <3
skönt bord iaf.

Visa signatur

Älskar plexiglas och neon

Permalänk
Medlem

Var någonstans får du bilderna till gravyrerna ifrån? Gör dudem själv eller hittar du på nätet?

Permalänk
Medlem

Fina gravyrer Gillade speciellt tigern!

Visa signatur

CPU: Det finns. GPU: Lite snabbare än den gamla! RAM: Absolut! Nätagg: Alldeles lagom. Kylning: Tyst och tillräcklig.

Permalänk

vad gav du för hela plexi skivan?

Permalänk

vart fick du tag på plexi skivan

Permalänk
Medlem

Vart köper du plasten? Letar efter stora ark, men hittar inget vettigt :/

Permalänk
Medlem

Har inte varit in här på ett tag. Därför seg på att svara.
Man kan köpa hos glasmästare. De har både lexan och plexiglas i stora och små ark har fått ta spillbitar gratis därifrån också:)