Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

DVD brännaren inte tillgänglig?!?!?

Permalänk
Medlem

DVD brännaren inte tillgänglig?!?!?

Jag tänkte bränna en grej på dvd hos min fassa i helgen. Men när jag försökte göra det så gick det inte. Och skulle jag kolla vad som fanns på en tom skiva stod det : E:/ Inte Tillgänglig. otillåten funktion. Det konstiga är att det går att läsa dvd skivor och cd-skivor bra men inte bränna. Vad kan vara fel??

Permalänk
Medlem

felet kan vara att det det inte är någon brännare utan en helt vanlig dvd-rom. men det kan också vara så att det mycket väl är en brännare men inte stöder dvd formatet som din dvd skiva har d vs ifall inte brännaren är en dual modell.

Medelandet betyder att skivan fortfarande är tom, bra vA?

Visa signatur

AMD athlon thunderbird 1Ghz*Asus A7V socket A 4xAGP*640 sdram*IBM deskstar 46GB*Gforce 4000MX 128 mb*

Permalänk
Medlem

det är en dvd-brännare och jag har brännt dvd skivor där innan så jag vet att det ska funka. Det går inte ens att bränna cd-skivor längre

Permalänk
Medlem

Ja vet inte vad för brännar program fassan har, men ifall man bränner med nero så kan man bara göra det ifall man är inloggad som admin d vs om man inte har laddat & installerat "neroburnrights"

Då kan man råka ut för det du beskriver kolla med fassan vetja

Visa signatur

AMD athlon thunderbird 1Ghz*Asus A7V socket A 4xAGP*640 sdram*IBM deskstar 46GB*Gforce 4000MX 128 mb*