Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Medlem
Skrivet av belga:

Men speeder-training är ju inte så svårt att spara ihop till. När jag kom till 25 så hade jag nära 70k på fickan, och allt jag gjort var att slakta runt lite, göra quests och inte köpa någonting jättedyrt.

Vad kostar speeder-training? Mina toons är på lvl 15-18 så det är ett tag innan dess, men kan vara intressant att veta hur mycket man bör ha sparat till det är dags ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMicke:

Vad kostar speeder-training? Mina toons är på lvl 15-18 så det är ett tag innan dess, men kan vara intressant att veta hur mycket man bör ha sparat till det är dags ...

40 000 för att kunna använda speeder, speedern i sig kostar 8 000

Börjat questa lite på Balmorra, riktigt trevligt ställe. Hittade en empire som jag ganka och någon timme senare var det ca 10vs10, riktigt kul!

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av McWeiner:

Man borde få byte Advanced class iaf 1 gång under spelets gång. Har ingen lust att lvla upp en till bounty hunter till lvl38 bara för att jag inte visste bättre i lvl10

Det är ju inte värre än att du kom på vid lvl 60 i wow att du inte ville vara mage utan warlock istället.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk

Lägger ett litet inhopp här (:
har ögnat genom några sidor och känner att det är snack och gnäll om pengar. Med tanke på någon *slicing* nerf så börjar folk gråta och känna sig fattiga, och hit o dit.

Jag har spånat lite på det hela och har nu kommit fram till att vissa spelare (p12) vill ha allt, gärna helt perfekt, innan servrarna ens startade... innan det till och med.
Kan detta bero på hur w*w utvecklats? patcher hit och dit för att man ska kunna powerlevla sig själv till 80 sen genom att köra lite pvp eller pve få imba gear :/

Jag och kanske någon till vill kämpa för sin gear, kämpa för sina pengar, det ända spelet ska göra för mig är att hålla servern uppe
Vill man ha något så ska man förtjäna det och inte börja gnälla över att spelet är sönder för att man inte kan tjäna 4kk på en dag
Är det nu så att man vill ha detta så kan jag gärna länka en och annan w*w eller l2 server med x150000k i rates.

Förstår ni hur jag menar?
Dagens spelare vill ha det bästa spelet som finns, men dom vill fan inte vänta på det.
Alla spel har problem, bugs och småskit som under tiden patchas och nerfas/buffas, och väldigt sällan är ett MMO perfekt vid server-start.
(detta går till alla nya spel, vars forumtrådar jag ögnat genom RPG, FPS, MMO)

Ta vara på tiden då spelet är "vanilla" för att sedan kunna säga, om 2-3 år att "det var bättre förr"
Jag reservera mig för eventuella felstavningar + ordspya.

-Jonte

Visa signatur

"Citera för svar"
|Gigabyte GA-970A-UD3 <> AMD FX-6100 X6 Black Edition @ 3,8GHz - Kühler 620 <> XFX Radeon HD 6870|
|8bg Corsair DOMINATOR <> Cooler Master 500W <> BitFenix Survivor Core|

Permalänk
Medlem

Spelar Jedi Guardian och gick på Armorcrafting (så att man kan skaffa Heavy armor). Börjat fundera lite om det var optimalt. Börjar dock känna att det mesta jag kan crafta är inget jag har egentlig nytta av. Någon som har lite högre level som craftat på en bit som är av annan uppfattning?

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sifear:

Det är ju inte värre än att du kom på vid lvl 60 i wow att du inte ville vara mage utan warlock istället.

Skillnaden är ju dock att Warlock och Mage inte är samma klass..
Blev ochså själv förvånad när nyheten kom till mig att det inte går att ändra, TOTALT URFÅNIGT!
Kanske går att reseta via ticket men mycket mer rörigt än det behöver vara.

Angående ticket systemet så här får ni en nyhet..

Gjorde en ticket om att jag köpte 2st items för sån där speciell planet currency och ville ha tbx currency och inte credits.
Fick som svar detta:

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Citat:

Currently our policy is if you want to restore the item you can but you only can do this three times in a six month period.

If you want the item removed and the commendations restored please create a new ticket with the subject as: [seesaw], stating you are aware that it will cost one of your three tokens and you wish to proceed.

Man får alltså bara tbx currency tre gånger varje 6e månad.
Så köper ni fel mer än 3 gånger, GL, GG and WP

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Spelar Jedi Guardian och gick på Armorcrafting (så att man kan skaffa Heavy armor). Börjat fundera lite om det var optimalt. Börjar dock känna att det mesta jag kan crafta är inget jag har egentlig nytta av. Någon som har lite högre level som craftat på en bit som är av annan uppfattning?

För force users är det Synthweaving som gäller, gör alla typer av armors för just jedi/sith. De har då också de stats du behöver bäst.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Skillnaden är ju dock att Warlock och Mage inte är samma klass..
Blev ochså själv förvånad när nyheten kom till mig att det inte går att ändra, TOTALT URFÅNIGT!
Kanske går att reseta via ticket men mycket mer rörigt än det behöver vara.

Först vill jag bara säga att detta är inget personligt påhopp på dig, men ditt inlägg får representera vanligt förekommande foruminlägg om just det här.

Man kan också vända på myntet. Advanced class är olika klasser. Skillnaden mot traditionella klasser är ju bara att du får möjligheten att spela några lvls innan du bestämmer klass, vilket är väldigt generöst, istället för att du måste välja innan du sett mer än en text som beskriver en klass. Men så är det få som ser det eftersom de vill ha allt på en gång precis som kaathacker skrev i sitt inlägg.

Dessutom var det mycket, på gränsen till dumförklarande, tydligt att det inte gick att ändra advanced class när man pratade med trainern första gången. Iaf om man bryr sig om att ögna igenom dialog och varningstext som kommer upp. Det är möjligt att de lagt till detta senare i en patch efter release och att det är därför så många missat det, men det känns mer troligt att de helt enkelt inte läser.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

För force users är det Synthweaving som gäller, gör alla typer av armors för just jedi/sith. De har då också de stats du behöver bäst.

Happ, hade känslan av att jag inte satt i helt rätt båt :/ Bara att börja om. Tack för svaret!

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Happ, hade känslan av att jag inte satt i helt rätt båt :/ Bara att börja om. Tack för svaret!

Läs om yrkena nästa gång

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Skillnaden är ju dock att Warlock och Mage inte är samma klass..
Blev ochså själv förvånad när nyheten kom till mig att det inte går att ändra, TOTALT URFÅNIGT!
Kanske går att reseta via ticket men mycket mer rörigt än det behöver vara.

Angående ticket systemet så här får ni en nyhet..

Gjorde en ticket om att jag köpte 2st items för sån där speciell planet currency och ville ha tbx currency och inte credits.
Fick som svar detta:

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Man får alltså bara tbx currency tre gånger varje 6e månad.
Så köper ni fel mer än 3 gånger, GL, GG and WP

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Ja men om du tänker dig att advanced klass är den riktiga klass väljningen du gör. Sen delar 2 klasser samma story samt vissa abilities Så jag ser inge fel med det. Så jag ser adnvaced klass som det riktiga klass valet och de ska inte gå att byta. Tycker jag iaf.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem
Skrivet av JMicke:

Vad kostar speeder-training? Mina toons är på lvl 15-18 så det är ett tag innan dess, men kan vara intressant att veta hur mycket man bör ha sparat till det är dags ...

Som frillan sa så kostar själva skillen 40000 och speedern 8000. Men det ska inte vara några problem att få ihop dom pengarna. Vid level 20 så börjar det rulla in en hel del så länge som du säljer allt du inte behöver. Det man ska tänka på är att inte göra av med allt för mycket på utrustning och/eller crew skills missions.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

För force users är det Synthweaving som gäller, gör alla typer av armors för just jedi/sith. De har då också de stats du behöver bäst.

Artifice är annars ett ok val.

Visa signatur

Corsair Crystal 280X Chassi// AMD Ryzen 5800X3D// PowerColor RX 6900 XT// Corsair 3200Mhz 64GB// Asus X570-I // Corsair AX 760W // Samsung 960 EVO 250GB Nvme SSD // Samsung 980 PRO 2TB Nvme SSD // Samsung 850 EVO 1TB SSD //Samsung Odyssey Neo G9 // Windows 11 Pro X64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Först vill jag bara säga att detta är inget personligt påhopp på dig, men ditt inlägg får representera vanligt förekommande foruminlägg om just det här.

Man kan också vända på myntet. Advanced class är olika klasser. Skillnaden mot traditionella klasser är ju bara att du får möjligheten att spela några lvls innan du bestämmer klass, vilket är väldigt generöst, istället för att du måste välja innan du sett mer än en text som beskriver en klass. Men så är det få som ser det eftersom de vill ha allt på en gång precis som kaathacker skrev i sitt inlägg.

Dessutom var det mycket, på gränsen till dumförklarande, tydligt att det inte gick att ändra advanced class när man pratade med trainern första gången. Iaf om man bryr sig om att ögna igenom dialog och varningstext som kommer upp. Det är möjligt att de lagt till detta senare i en patch efter release och att det är därför så många missat det, men det känns mer troligt att de helt enkelt inte läser.

Så bara för att man kanske vill lära sig själva klassen som kanske kräver att du når lvl40 så är det ändå idiotiskt om man vill byta till ex Tank mot healer?..
Det är ett dåligt system imo men du ser det ju som personligt påhopp..

*Här hade det varit en kommentar om fanboy, och det är det denne gång med* Fanboy...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sifear:

Ja men om du tänker dig att advanced klass är den riktiga klass väljningen du gör. Sen delar 2 klasser samma story samt vissa abilities Så jag ser inge fel med det. Så jag ser adnvaced klass som det riktiga klass valet och de ska inte gå att byta. Tycker jag iaf.

Hade ett träd haft alla tank/healer/dps så visst, men för bounty hunter som jag själv spelar så är det:

Healer / DPS / DPS
Tank / DPS / Tank/DPS

Dessutom ser man det till själva storyn(som Bioware höjer till skyarna) så är det iaf inget i BH's story som säger att man MÅSTE hålla sig till en sida.
Man kan byta spec och träd men inte advanced class... Ja du hör ju själv hur det låter, spelet hade ju inte haft för få av något om dom hade gjort rätt från början.
Är helt säker att Bioware kommer se problemet när det finns en löjligt stor brist på tanks eller healers.
(Antagligen därför som dual spec inte finns med från början, men kommer ju dock "snart")

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sifear:

Artifice är annars ett ok val.

Inte om man vill göra rustningar/robes, vilket jag tolkade det första inlägget som. Annars hade han ju sannoikt inte satsat på Armormech från början

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Angående klassdiskussionen så ser jag inte problemet. Man gör ett val och får leva med det, det är inte svårare än så. Man har en viss flexibilitet inom sin AC och kan specca om sina poäng, och det är fine. Men att pipa om att man inte kan göra om alla val begriper jag mig inte på. Det är ingen överraskning för någon utan är klart och tydligt beskrivet både i och utanför spelet.

Om nu någon klass skulle saknas på kort sikt kommer nog det att lösa sig med tiden när ett stort behov uppstår. Vill man ha två olika roller som inte ryms inom samma AC så får man väl rolla en ny toon, inget konstigt med det. Har man pluggat till läkare men tröttnar och vill vara jurist istället så är det bara att plugga mer. Man får leva med sina val, men kan alltid starta om på nu kula. Det är, i min mening, precis detta som lockar med MMORPGs.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

Angående klassdiskussionen så ser jag inte problemet. Man gör ett val och får leva med det, det är inte svårare än så. Man har en viss flexibilitet inom sin AC och kan specca om sina poäng, och det är fine. Men att pipa om att man inte kan göra om alla val begriper jag mig inte på. Det är ingen överraskning för någon utan är klart och tydligt beskrivet både i och utanför spelet.

Om nu någon klass skulle saknas på kort sikt kommer nog det att lösa sig med tiden när ett stort behov uppstår. Vill man ha två olika roller som inte ryms inom samma AC så får man väl rolla en ny toon, inget konstigt med det. Har man pluggat till läkare men tröttnar och vill vara jurist istället så är det bara att plugga mer. Man får leva med sina val, men kan alltid starta om på nu kula. Det är, i min mening, precis detta som lockar med MMORPGs.

Men du kommer garanterat hamna i en situation där du och dina kompisar/guild needar tank eller healer, då är det kört.

Det är ett mycket känt problem när man inte kan vara "allt", det är bra att man kan vara både healer och dps men va fan att man inte ska kunna byta sin AC.
Som du var inne på att lvla om en karaktär, det handlar om att dom ska tjäna pengar.
BH healer/dps/melee dps/tank skiljer sig tyvärr inte lite mycket som läkare och mekaniker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Men du kommer garanterat hamna i en situation där du och dina kompisar/guild needar tank eller healer, då är det kört.

Det är ett mycket känt problem när man inte kan vara "allt", det är bra att man kan vara både healer och dps men va fan att man inte ska kunna byta sin AC.
Som du var inne på att lvla om en karaktär, det handlar om att dom ska tjäna pengar.
BH healer/dps/melee dps/tank skiljer sig tyvärr inte lite mycket som läkare och mekaniker.

Du verkar inte vara nå vidare nöjd med spelet? Sen strax innan pre-relasen så har man bara läst en jävla massa gnäll från din sida, måste vara grymt tråkigt att lägga ner så mycket energi på att gnälla på ett forum när det gnället aldrig kommer nå dom som faktiskt jobbar med spelet.

Visa signatur

ASUS P8Z68-V/GEN3 Z68 S-1155 ATX, INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155, ASUS GEFORCE GTX 570 DIRECTCU II 1280MB, CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 VENGEANCE PC3-12800 1600MHZ, CORSAIR AX 750W Gold 80+ Modular, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 USB3 WHITE, WESTERN DIGITAL CAVIAR BLACK 750GB 7200RPM SATA/600 64MB, SAMSUNG DVD±R/RW/RAM DL 22X SATA BULK SVART, Windows 7 Home Premium 64-bit SWE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Men du kommer garanterat hamna i en situation där du och dina kompisar/guild needar tank eller healer, då är det kört.

Det är ett mycket känt problem när man inte kan vara "allt", det är bra att man kan vara både healer och dps men va fan att man inte ska kunna byta sin AC.
Som du var inne på att lvla om en karaktär, det handlar om att dom ska tjäna pengar.
BH healer/dps/melee dps/tank skiljer sig tyvärr inte lite mycket som läkare och mekaniker.

Jag förstår precis hur du menar och varför, men för egen del kör jag minst lika gärna upp en toon till som fyller den luckan jag har. Då får jag dessutom tillfälle att njuta av en story tilll. Min main nu är en tank Sith Assassin som jag kan respeca till DPS om jag behöver. Min andra blir en BH Mercenary som jag speccar mot DPS och kan respecca til healer vid behov. Hela poängen för mig med ett MMO är att ha en hobby som får ta mycket tid, dvs en timesink, inte att få en lösning efter två veckor där jag kan göra allt i hela spelet utan några begränsningar. Resan är målet om du så vill.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk

jag spelar som sagt på pergasus mining facility server har en lvl11 jedi guardian en lvl27 sith assassin men hur ser jag vad de är speccade som?

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Hade ett träd haft alla tank/healer/dps så visst, men för bounty hunter som jag själv spelar så är det:

Healer / DPS / DPS
Tank / DPS / Tank/DPS

Dessutom ser man det till själva storyn(som Bioware höjer till skyarna) så är det iaf inget i BH's story som säger att man MÅSTE hålla sig till en sida.
Man kan byta spec och träd men inte advanced class... Ja du hör ju själv hur det låter, spelet hade ju inte haft för få av något om dom hade gjort rätt från början.
Är helt säker att Bioware kommer se problemet när det finns en löjligt stor brist på tanks eller healers.
(Antagligen därför som dual spec inte finns med från början, men kommer ju dock "snart")

Fattar inte vad problemet är, ville du va healer så får du va healer, vill du vara tank så får du vara det, ångrar du ditt val så får du börja om från början, precis som du får göra om du väljer fel ras i början, det handlar bara om att välja omsorgsfullt, och jag hoppas verkligen inte att BioWare fixar så att man kan ångra sitt val bara för att optimera spelandet för alla p12or.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Legopappa:

jag spelar som sagt på pergasus mining facility server har en lvl11 jedi guardian en lvl27 sith assassin men hur ser jag vad de är speccade som?

Du har ju gjort ett eget val av AC (Advanced Class) strax efter level 10, för din Sith Inquisitor är det då antingen Sorcerer (en ljussabel) eller Assassin (dubbel ljussabel). Beroende på vilken AC du valde har du olika träd att sätta poäng i när du levlar, det är dessa träd som "avgör" vilken spec du har. För en Assassin är de tre träden (från vänster till höger i bilden) tank, DPS, DPS. Sen kan du blanda i alla eller satsa på huvudsakligen ett som du vill. Det sista trädet (Madness) är gemensamt för både Sorcerer och Assassin, alla AC har ett träd gemensamt med sin syskon AC.

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Vilken advanced class skulle ni rekommendera som BH dps?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Nätagg: Corsair GS700w | Moderkort: Asus P8Z68 V-Pro Gen 3 | Processor: 2500k | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Vengeance 16gb (4x4gb) CL9 1600Mhz | SSD: Intel 320 120gb |HDD: 500GB Samsung Spinpoint F3 |

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Men du kommer garanterat hamna i en situation där du och dina kompisar/guild needar tank eller healer, då är det kört.

Det är ett mycket känt problem när man inte kan vara "allt", det är bra att man kan vara både healer och dps men va fan att man inte ska kunna byta sin AC.
Som du var inne på att lvla om en karaktär, det handlar om att dom ska tjäna pengar.
BH healer/dps/melee dps/tank skiljer sig tyvärr inte lite mycket som läkare och mekaniker.

Ja om alla i din guild är så sällsynt puckade att alla spelar sith assassin så får de nästan skylla sig själva. Behöver ni en tank/healer; rekrytera en till guilden eller gör en själv. Precis som det varit i t.ex wow, en tank kaninte plötsligt börja heala.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuow:

Vilken advanced class skulle ni rekommendera som BH dps?

Beror ju på vad du vill spela som, den ena har DPS/Tank och den andra har DPS/Healer.

http://swtor.wikia.com/wiki/Bounty_Hunter

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Skillnaden är ju dock att Warlock och Mage inte är samma klass..
Blev ochså själv förvånad när nyheten kom till mig att det inte går att ändra, TOTALT URFÅNIGT!
Kanske går att reseta via ticket men mycket mer rörigt än det behöver vara.

Angående ticket systemet så här får ni en nyhet..

Gjorde en ticket om att jag köpte 2st items för sån där speciell planet currency och ville ha tbx currency och inte credits.
Fick som svar detta:

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Man får alltså bara tbx currency tre gånger varje 6e månad.
Så köper ni fel mer än 3 gånger, GL, GG and WP

*Tog dom ochså 5dagar att svara, varav jag hade kommit en bra vit från balmoora

Det står klart och tydligt att det INTE går att ändra sig när man väljer advanced.
Så istället för att klicka förbi allting kanske man ska läsa lite mer nästa gång ?

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om detta enbart är för mig eller om det helt enkelt inte fungerar än men jag vill ha en fullständig inspect, ska jag köpa ett vapen så vill jag se hur det ser ut först, visar bara min karaktär utan vapen om jag vill kolla.

Något slags debuff utan negativ effekt men som visar om man blivit dödad av andra sidan i öppen pvp t ex, mest för att det är kul och trycker på lite på öppen pvp.

Binda om § till quickslot, nog sagt på den punkten!

Visa signatur

Dubstep, hjärndöd musik för en hjärndöd generation

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zuow:

Vilken advanced class skulle ni rekommendera som BH dps?

Mercenary, Arsenal trädet, Heatseeker missiles är underbart <3

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Skrivet av Mimematis:

Skillnaden är ju dock att Warlock och Mage inte är samma klass..
Blev ochså själv förvånad när nyheten kom till mig att det inte går att ändra, TOTALT URFÅNIGT!
Kanske går att reseta via ticket men mycket mer rörigt än det behöver vara.

Dock finns det 8 klasser per sida i det här spelet. Om du väljer en kan du inte ändra dig till något helt annat bara sådär. Talent reset går jag med på men inte mer än så!

ps. Likheten mellan warlock och mage var extremt liten när dem kom, dem hade sina dots sen spammade dem shadow bolts. Så tänk dig att du väljer mage men vill byta till warlock med din gubbe helt plötsligt...

Visa signatur

Stationär: 2500k, Gigabyte Z77X-UD3H, Gainward 570, 2 x 120 gb SSD, 12 GB Vengeance, Silverstone Fortress 02, custom fläktar!
Ljud: Audioengine A5+, AKG K550, AKG K540, Grado SR60i, Audiotechnica ATH-ES7