Permalänk
Medlem

Sms leverans kostar det?

Har precis köpt ny lur, SE T630. =D
Såg att det finns både sms-leverans o status på när dom har läst meddelandet. Nån som vet ifall det kostar att ha dessa på??

Permalänk
Medlem

Har också precis kommit hem med en sån Vet inte så mycket om mobilen än, men det mesta står väll i bruksanvisningen

Har du Vodafone?

Edit: För övrigt en mycket fin mobil

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk
Medlem

Näe har telia kontant.. köpte luren utan abb så det blev svindyrt höhö
Hittade inget om min fråga i bruksanvisningen. Det står ju inte ens hur många sms man kan spara! Se där! - en fråga till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xplizit
Näe har telia kontant.. köpte luren utan abb så det blev svindyrt höhö
Hittade inget om min fråga i bruksanvisningen. Det står ju inte ens hur många sms man kan spara! Se där! - en fråga till

Du kan spara bra måååååånga sms genom med att sms:en sparas ju med telefonens minne, och den har ju inte mycket minne, men tillräckligt för att få plats med många sms... har haft en sådan själv.

SMS-minnet kan du se om du går in på typ sms och kollar avancerat eller snågot sånt.. så kan du hitta nått som heter "SMS-minne"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Terminator
Du kan spara bra måååååånga sms genom med att sms:en sparas ju med telefonens minne, och den har ju inte mycket minne, men tillräckligt för att få plats med många sms... har haft en sådan själv.

SMS-minnet kan du se om du går in på typ sms och kollar avancerat eller snågot sånt.. så kan du hitta nått som heter "SMS-minne"

Trevligt! lite skillnad från min gamla nokia 8210 som man kunde spara upp till 15 sms på! eller om det var 20 totalt med skickade sms oxå haha

Permalänk
Medlem

För att svar på din fråga så kostar det inget, det är en tjänst som alla operatörer har, det är bara att man kan stänga av detta i telefonen för de som tycker att det är jobbigt... Mycket bra funktion enligt mig...

Visa signatur

Maila mig