Apple har sökt patent på casemodding !!!

Permalänk
Medlem

Apple har sökt patent på casemodding !!!

Man vet inte om man skall skratta eller gråta, Apple har vad det ser ut sökt patent på casemodding i USA:

http://www.tomshardware.com/hardnews/20040816_140830.html

patentet:

http://appft1.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect1=PTO1&Sect2=H...

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem

Glöm inte att Apple tog patent på upplysta tangentbord, vilket visade sig vara en bra sak..

Edit: läs lite noggrannare så står det att det inte bara handlar om belysning ("julgranarna" som är vanliga här)utan någon sorts meddelandefunktion.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

förstår inte vad dom får ut av ha ha patent på det.

Visa signatur

Moderkort: Asus P4S8X-X, Processor: Intel Celeron 2,6 Ghz, Minne: 512 mb Twinmos, HDD: 90Gig Grafikkort: Ati Radeon 9800PRO 128mb 420/360

Permalänk
Medlem

Läs igenom patentet istället, det där är knappast något patent på "casemodding".

Visa signatur

Je suis Napoleon!
Heh-heh-heh. No, seriously, I'm not.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kloppe
Läs igenom patentet istället, det där är knappast något patent på "casemodding".

Nej, snarare ett världsrekordsförsök i användandet av ordet "computing device"...

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Nej, snarare ett världsrekordsförsök i användandet av ordet "computing device"...

Rotflmfao

Permalänk

Verkar som att dom skall ha delar av chassit lysa upp när datorn utför olika uppgifter?

Permalänk
Medlem

En sak är säker ! ALDRIG i hela mitt liv ska jag bli advokat. fick ont i ögonen av att läsa allt de där! shiet! aja. vi får väll se när apple kommer med det där. farsan lär väll vråla och kommer med plånboken hahaha. damn apple freak

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om SCO kommer och försöker stämma dem om ett halvår...

Visa signatur

Militant VIM-användare.