Youtube testar Premium Duo-abonnemang

Permalänk
Medlem
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

Förstår inte hur folk är villiga att betala 1000-1500kr per år bara för att slippa reklam. Folk verkar bada i pengar nuförtiden.

YouTube Premium är skitdyrt, men det är värt det för mig & sambon. Av alla streamingtjänster ser vi överlägset flest timmar på YouTube, och vi hatar båda reklam.

Att slippa reklam är inte "bara", det är gudarnas ambrosia.

Visa signatur

9950X3D | 3090

Permalänk
Medlem

Förstår inte hur folk är villiga att betala 1000-1500kr per år bara för att slippa reklam. Folk verkar bada i pengar nuförtiden.

I många fall så kan man konvertera tid till pengar.

Permalänk
Medlem

Vi har både Disney+ och Prime Video här hemma men jag personligen kollar mest på Youtube premium och frun tittar på dom andra tjänsterna.

Permalänk
Medlem

Är YouTube premium kopplat till Google kontot som sedan går till alla kanaler du har? Eller bara en per kanal för ditt konto?

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 2080 Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av SVclocker:

Är YouTube premium kopplat till Google kontot som sedan går till alla kanaler du har? Eller bara en per kanal för ditt konto?

Premium är kopplat till kontot. Allt innehåll oavsett kanaler du skapar är premium.

Likadant för family. Alla har ett konto som man kopplar via huvudkontot. Alla har premium på allt på YT.

Permalänk
Medlem

Är för fan reklam varannan minut.. Går inte att titta på Youtube utan premium eller ad-block som tråkigt nog inte funkar på TVn..
Är värt varenda krona, betalar för premium family som jag delar ut till alla syskon och partners.

Permalänk

Kollade användningen sista veckan. Jag hade 38 h och äldre grabben 35 h. Om vi säger bara för oss en månad är vi uppe i nästan 300 timmar. Sen har vi en 18-åring och tös som gör sitt. Frun kollar sin Netflix. 279 kr/månad är löjligt billigt för hur mycket vi nyttjar det.