Permalänk
Hedersmedlem

Honda: Ja, varje gång du dör finns det en risk att du tappar saker även om den är väldigt låg när man blir dödad av spelare.

Har börjat på en alt nu Lvl20 scout som ska bli SR. Tur att man hade lite adena som låg och skräpade, har köpt manticore, maingauche och gastra till den Ska crafta skorna snart. Ska bli roligt med lite variation och att vi sedan kommer att spoila en massa material (48 abone igår ) gör det inte sämre.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk

Finns det en Trial eller något annat sätt att testa spelet på?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Finns det en Trial eller något annat sätt att testa spelet på?

Nop, bara köpa spelet som gäller ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
um ett tips är att inte lägga för mycket energi på så många karaktärer. i slutändan kommer man ångra sig att maninte körde på sin main. det gjorde jag innerligt iaf

btw snaze vad spelar du som? kommer inte ihår och orar inte bläddra i tråden

Spelar som Tyrant. lvl 70 för 5 minuter sen. Ingen sömn inatt Ska sova nu.

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Medlem

bra det snaze. jag hyr dig som min tanker en stund då men ärligt var spelar man när man e lvl 70? jag som tycker det suger fett att komma från 29-30 just nu.

satt visserligen 2 timmar och sålde överblivet material till en katana. och craftade en har en dwarf vän med lvl 7 Crafting. så jag kan få vad jag vill och han har alla recept i hela spelet äga! så jag behöver bara fixa materialet

uhh, jag vill att poisen fortfarande inte ska ge någon exp

edit: Snaze vi vill ha en screen dump på din gubbe. eller iaf jag

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Hedersmedlem

Som level 70 expar du i Antharas Lair. Där jagar du typ 52-75. Eller som jag började på 49

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Avstängd

En fråga till er som vet:

hämtade mitt lineage2 idag, sen installerade jag det. började patcha.

samtidigt gjorde jag ett konto på ncsoft där jag skrev in cdkeyn osv.. funkade bra. men när jag kommer fram till (payment) så tar det helt enkelt stopp. jag hade tänkt spela de 30 dagarna man får med gratis och SEN beställa ett gamecard. men nu verkar det som att jag måste fylla i allt nu redan. verkar ju lite halvkonstigt.

kan jag göra någonting?.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

Is PKer gone?
Yes
k...

nu ska dödas mobs tills lvl 20, trallala, poff, [Return to nearest village].
Fan vad jag hatar att bli PKad

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
En fråga till er som vet:

hämtade mitt lineage2 idag, sen installerade jag det. började patcha.

samtidigt gjorde jag ett konto på ncsoft där jag skrev in cdkeyn osv.. funkade bra. men när jag kommer fram till (payment) så tar det helt enkelt stopp. jag hade tänkt spela de 30 dagarna man får med gratis och SEN beställa ett gamecard. men nu verkar det som att jag måste fylla i allt nu redan. verkar ju lite halvkonstigt.

kan jag göra någonting?.

Fyll bara i rutan, de tar inte betalt fören tiden har gått ut, sen bara köpe en gamecard när du vill och fyll i den, CC kollen är mer eller mindre bara där för att se ifall du är 18+

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Fyll bara i rutan, de tar inte betalt fören tiden har gått ut, sen bara köpe en gamecard när du vill och fyll i den, CC kollen är mer eller mindre bara där för att se ifall du är 18+

saken e den att jag inte har varken visa eller gamecard.. inte pallat o fixa visa.. men köper en polares oanvända gamecard imorgon för billig peng.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
saken e den att jag inte har varken visa eller gamecard.. inte pallat o fixa visa.. men köper en polares oanvända gamecard imorgon för billig peng.

Tuvärr så måste du, stor nog på paketet när du köpte det o.s.v.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Tuvärr så måste du, stor nog på paketet när du köpte det o.s.v.

står inget sånt, bara att jag har 1 month free subscription. men men det e ju ordnat nu så. tack för hjälpen. vet någon när C2 kommer ut och vad det innehåller?

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
bra det snaze. jag hyr dig som min tanker en stund då men ärligt var spelar man när man e lvl 70? jag som tycker det suger fett att komma från 29-30 just nu.

satt visserligen 2 timmar och sålde överblivet material till en katana. och craftade en har en dwarf vän med lvl 7 Crafting. så jag kan få vad jag vill och han har alla recept i hela spelet äga! så jag behöver bara fixa materialet

uhh, jag vill att poisen fortfarande inte ska ge någon exp

edit: Snaze vi vill ha en screen dump på din gubbe. eller iaf jag

Var kan man lägga upp bilder har massa screens. Jag var tom med på lineage.warcry ett antal gånger skall se ifall dom bilderna är kvar... Jag kör välidigt mycket vid Antharas Lair och leker lite vid FoM. Har en kompis som gör massa filmer med fraps så vi gör dom där det är lite lättare, där vi ej dör

Visa signatur

[coIor="blue"]some text[/color] produces some text (colored blue)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Var kan man lägga upp bilder har massa screens. Jag var tom med på lineage.warcry ett antal gånger skall se ifall dom bilderna är kvar... Jag kör välidigt mycket vid Antharas Lair och leker lite vid FoM. Har en kompis som gör massa filmer med fraps så vi gör dom där det är lite lättare, där vi ej dör

crankoz@hotmail.com @ msn ifall du vill att jag lägger upp dem på min telia ftp.

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk

Orkar inte läsa hela tråden: Finns det någon fri trial till Lineage 2?
Vart kan jag hitta den i så fall?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Finns det en Trial eller något annat sätt att testa spelet på?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Nop, bara köpa spelet som gäller ^^

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fear The Llama
Orkar inte läsa hela tråden: Finns det någon fri trial till Lineage 2?
Vart kan jag hitta den i så fall?

Bara 60 dagar om man köper spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkskinka
Is PKer gone?
Yes
k...

nu ska dödas mobs tills lvl 20, trallala, poff, [Return to nearest village].
Fan vad jag hatar att bli PKad

har du 5k eller något så kan du sätta det för att någon lite högre level ska döda dem ett tag det gjorde jag när jag var lägre lvl spelar du på bartz så säg bara till så tar jag dit min lilla grupp och jagar dem. vi dödade en lvl 40+ för ett tag sedan

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Snaze
Var kan man lägga upp bilder har massa screens. Jag var tom med på lineage.warcry ett antal gånger skall se ifall dom bilderna är kvar... Jag kör välidigt mycket vid Antharas Lair och leker lite vid FoM. Har en kompis som gör massa filmer med fraps så vi gör dom där det är lite lättare, där vi ej dör

upl.silentwhisper.net

Permalänk
Avstängd

hihi nu har jag aktiverat gamecardet.

vi ses i Aden förresten vilken server ger mest performace och minst Latency?

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
hihi nu har jag aktiverat gamecardet.

vi ses i Aden förresten vilken server ger mest performace och minst Latency?

det kvittar faktiskt det laggar lite på alla servrar. och dom har samma downtimes. jag spelar på Bartz. um snaze åsså om jag inte har fel för mig. kollar du tidigare i tråden så ser du vem som spelar var

EDIT: e det bara jag som anävner attack speed pot? dom e grymmt bra iaf runt lvl 30. fast dom kostar en del. dock så verkar comanders och sådana i AC droppa många

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

Sweet, nu är man äntligen lvl 20 efter att ha blitt pkad ett antal gånger
Och en nyinköpt Cursed robe\tunic, och grädden på moset, massa nya spells. Mys

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

Igår spelade jag i 2.5 timme, och jag har lvl11. tyckte det gick fortare nu än på betan. men som flera skrivit i tråden blir det segt som sirap senare:D

Visa signatur

Jag är Underbarnet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zamyzta
Igår spelade jag i 2.5 timme, och jag har lvl11. tyckte det gick fortare nu än på betan. men som flera skrivit i tråden blir det segt som sirap senare:D

Jo det kan man säga

Vilken server tog du?

Fick nya krafter när en i klanen sa att jag lvlade slött
Jag var på 1.2% på lvl 45 när han sa det och han var 20-25% på samma lvl
När han lvlade så är jag på lvl 46 och 50% tog ca 50% på 3 eller 4 timmar, farmar formors som attan, lätta att kita och jag känner mig dum att jag inte hittade de innan då hade jag fanken varit mycket högre idag
Får även en massa silver unicorns coins på de samt massa basmatrial. Har nog ett par hundra coal och sådant från dessa

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Salvekvic
Jo det kan man säga

Vilken server tog du?

Fick nya krafter när en i klanen sa att jag lvlade slött
Jag var på 1.2% på lvl 45 när han sa det och han var 20-25% på samma lvl
När han lvlade så är jag på lvl 46 och 50% tog ca 50% på 3 eller 4 timmar, farmar formors som attan, lätta att kita och jag känner mig dum att jag inte hittade de innan då hade jag fanken varit mycket högre idag
Får även en massa silver unicorns coins på de samt massa basmatrial. Har nog ett par hundra coal och sådant från dessa

wooaah, ser ut som man levlar ganska snabbt vid Lv 45, för tillfället tar det ca 4-5 timmar för mig för 1 level mellan 21 och 22 ^^ för min dvärg på Lv 24 tar det ca 10 timmar per level ^^ har han förvisso bara för att skaffa pengar åt mig ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

um från 24-28 kan du lvla snabbt söder om dion, på ögonen. bugbearsen och bina (kan kasta poison) även vargarna

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
um från 24-28 kan du lvla snabbt söder om dion, på ögonen. bugbearsen och bina (kan kasta poison) även vargarna

Jo, men man får bara kål på ca 2 ögon sen behöver du resta ett ganska bra tag, party blir det inte så mycket bättre, förvisso ingen rest men behövs fortfarande 5-6 timamr spel för varge level

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
wooaah, ser ut som man levlar ganska snabbt vid Lv 45, för tillfället tar det ca 4-5 timmar för mig för 1 level mellan 21 och 22 ^^ för min dvärg på Lv 24 tar det ca 10 timmar per level ^^ har han förvisso bara för att skaffa pengar åt mig ^^

Jo men jag körde svinhårt bara för att komma om slösade soulshot och så som ett helvete en emi bow är inte så billig i drift
Sen får man tänka att archers är lättare att lvla ensamma Jag kan ju kita röda mobs, som inte är snabba

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Jo, men man får bara kål på ca 2 ögon sen behöver du resta ett ganska bra tag, party blir det inte så mycket bättre, förvisso ingen rest men behövs fortfarande 5-6 timamr spel för varge level

hum, iof så hade jag bästa d-grade. och fett med SS & healing pots

EDIT: nu ska jag inte spela mer förrens på mondag. ska slakta i 3 dygn typ ingen sömn och gå upp 5 lvls till 40

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Uibi
hum, iof så hade jag bästa d-grade. och fett med SS & healing pots

EDIT: nu ska jag inte spela mer förrens på mondag. ska slakta i 3 dygn typ ingen sömn och gå upp 5 lvls till 40

Hmm jo, jag har inte i närheten av bäst D-Grade än så länge ^^ och mitt vapen är bara 600k class ^^, samt försöker samla pengar ^^ inte slösa bort dem ^^

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

haha, så sannt så. Mugi

Någon som vet var man ska lvla om man vill från 35 till 40 på 72timmars spelande i sträck? tex curma? men då behöver man en grupp

EDIT: suck, måste spela lite till ska vara 36 på torsdag så jag får den powerlvlad äg!

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1