Ersättning för tangentbord för fps och 3rd person spel?

Permalänk
Medlem

Ersättning för tangentbord för fps och 3rd person spel?

Nostromo 52 eller tactical board? Några andra?

Kriterium ska vara skönare och smidigare att använda än tangentbordet. Brukar använda numeriska tangentbordsdelen så känns som Nostromo 52 skulle passa mig bättre. Vet dock inte om det finns fler varianter än dessa? någon som har dem och tycker de är smidigare än tangentbordet?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Kan bara skriva vad jag tycker om min n52:a. För mig så funkar den perfekt i FPS spel och andra spel också. Ruggigt lätt och konfigurera och nästan alla knappar är lätt åtkomöiga.

Sen så är det betydligt skönare och ha handen på n52:an än tangentbordet. Rekommenderas varmt.

Permalänk
Medlem

Va fan e det för nått? kan man få se hur den ser ut? En länk vore fint

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit

Permalänk
Avstängd

jag beställde min från pcaction.se i torsdags dom tar 295kr och har för tillfället gratis frakt!

dock har dom den som 2-3 dagars "beställningsvara" så jag har inte fått den än, när jag får den så uppdaterar jag med vad jag tyckte, om inte annat så ser den cool ut

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

Sådär nu har jag avbeställt från MaxFPS och sparat en 100:ing :)Det blev en Nostromo N52, tacticalboard ser inte speciellt praktiskt ut?

Men den gula knappen där och tumknapparna ska typ vara omöjliga att använda stämmer det eller är det åtgärdat?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x