Permalänk
Medlem

Tips på andra bra forum ?

ja, nu när ni inte har Övrigt längre så vet jag inte vart jag ska posta detta ! Jag trodde att Sweclockers ville växa inte krympa, hade väl fel där .. Så tips på nåt annat bra förutom Nordichardware ?

Visa signatur

Vad står Manchester Citys sponsor EIDOS för? Eleven Idiots Dreaming Of Sucess :D

Permalänk

http://forum.flashback.info/scandinavia/ Där borde du hitta nånting iaf, annars får man ge de återstående forumen här en ärlig chans. Man har missat mycket när man bläddrat runt i öä hela tiden.

Permalänk
Medlem

Mm men dom andra forumsdelen är inte lika roliga !

Visa signatur

Vad står Manchester Citys sponsor EIDOS för? Eleven Idiots Dreaming Of Sucess :D

Permalänk

Fanns det inte nåt liknande swec nordic nånting?

Permalänk
Medlem

vart kan man läsa om bortagningen om Övrigt?

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T-birds
vart kan man läsa om bortagningen om Övrigt?

Högst upp i denna forumdel t.ex.

Håll er till ämnet nu tack!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Castor
Högst upp i denna forumdel t.ex.

Håll er till ämnet nu tack!

hehe jag såg precis det:D å jag har köpt nya glasögon:p

btw www.lunarstorm.se e väll av samma kaliber som ÖÄ hadde, dit kan man ju vända sej om man vill diskutera andra saker än datorer

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

forum.grendosa.com - Massa swecare där..

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem

Fan, sitter och grubblar hela tiden, varför blev den låst ?

Visa signatur

Vad står Manchester Citys sponsor EIDOS för? Eleven Idiots Dreaming Of Sucess :D

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DB7
Fan, sitter och grubblar hela tiden, varför blev den låst ?

Nu får du en till sak att grubbla på - varför blev denna tråd låst? (tips: läs mitt tidigare inlägg i denna tråd).

*Tråd låst* - Och nej, du får inte skapa en till tråd i ämnet.

Visa signatur