Skärmen flimrade konstigt, sen dog den

Permalänk
Medlem

Skärmen flimrade konstigt, sen dog den

Hej.

Jag har ett väldigt mystiskt problem med min skärm, som sagt i rubriken.
För några dagar sen så började den flimra konstigt när den var igång, ibland blev den helt svart och man var tvungen att starta om den lite då och då. Igår så dog den dock helt, efter ungefär 30 minuter så blev den svart och efter hundratalet omstartsförsök så verkar den ha strukit med helt, "aktivitetslampan" lyser inte när man trycker på startknappen osv. Den flimrar dock svart och vitt sålänge strömkabeln är i. (???)

Nån som har upplevt samma grej och kan säga nåt om det, eller är det helt enkelt ett måndags-ex. jag har fått och ska byta ut den på garanti?

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

låter som att nån kabeln inte sitter riktigt i, men det gör den väl om jag har förstått rätt?

btw NWZ=nowarez?

Visa signatur

Asus M2N-SLI Deluxe | Corsair XMS2-6400 TWIN2X2048-6400C4 | AMD Athlon64 X2 Dual-Core 6000+ | GeForce 8800GTX OC2

Permalänk
Medlem

Japp, alla kablar sitter i som dom ska, har försökt med andra dvi-adaptrar osv. men inget funkar.

Och nä, det är en utökning av en förkortning på mitt vanliga namn. Vart tvungen att lägga till ett Z när inte NW gick att regga någonstans för många år sen, sen blev det kvar här också