Permalänk
Medlem

Icas Mozzarella pizza

Jag vill bara säga att Icas Mozzarella pizza (som man gör i ugnen) är förjävla god. Och vegetarisk, för de som gillar sånt. Denna pizza är ett måste om man vill ha god söndagsmat!

Permalänk

Åfan.

Visa signatur

“Since the dawn of time, human beings have felt the need to share - from food to art. Sharing is part of the human condition. A person who does not share is not only selfish, but bitter and alone"
Paulo Coelho

Permalänk
Medlem

Amen, broder!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Fan va nice.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

Gött att veta med en ny sorts färdig pizza kan man ju variera lan maten mer

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Avstängd

God söndagsmat och färdigpizza i samma mening...

På söndag ska man ätta en redig och hemmagjord middag med famlijen ingen jävla ugnspizza...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan

På söndag ska man ätta en redig och hemmagjord middag med famlijen ingen jävla ugnspizza...

Lite styvt att begära att studenter och liknande ska åka halva landet runt för att äta söndagsmiddag i sann Pseudokristen svensk anda.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

jag klämde faktist en sådan idag ja med. men tyckte itne den var så anorlunda gemfört med dom andra mozzarella pizzorna.

men vart helt okej efter ha släng på oliver,grillad paprika och västerbottens ost. sedan använda sig av en pizza sten.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan

Nej du, Söndagar och Pizza går hand-i-hand. Samt väldigt sakta gångmarsch.

Permalänk
Medlem

Vill ni äta en Vesuvio som har lös, kladdig och seg fyllning? Välj Icas modell som uppfyller alla hitils nämda krav.

Vill ni däremot ha en mer elegant pizza - gå direkt på Big One. Både Classic och Tex Mex ligger kilometer före Ica i både smak, fyllning och tjocklek på degen. Det är helt enkelt ett bättre val

Dagens lilla tips från mig.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Grandiosa kebab!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Billys ftw.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk

Såna där Power-Pan är inte så dumma.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Grandiosa kebab!

instämmer. den är good

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Nej du, Söndagar och Pizza går hand-i-hand. Samt väldigt sakta gångmarsch.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Grandiosa kebab!

Har precis ätit en. Otroligt god.

Permalänk

Åt en icas pizza jag också idag, det blev en vegetarisk med extra ost på. Dom blir fan godast är dom är på gränsen till lite brända

Permalänk

Söndagstrådar är tamefan härliga ibland.

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem

Både coops och ica's pizzor har sedan länge fyllt min frys då de erbjuder ett väldigt kostnadseffektivt och relativt välsmakande alternativ till att fylla magen.

3 pizzor om dagen ca 70kr, utan att behöva lyfta ett finger för att laga något i princip. Och så håller man sig ganska mätt.

En annan favorit är nudelsoppa med stekt ägg, köttbullar och lök + grädfil/grädde/yoghurt.

Måste även nämna coop's pyttipanna som kostar 20kr kilot och är väldigt fräsch för att vara frysmat. Med pyttipannan som bas kan man mixa till det mesta på under 10 minuter. Krossade tomtater + köttbullar, spenat + ägg, grädde + bacon. Bara ta i det som råkar finnas i kylen och blanda det med pyttipannan så har man en rejäl välsmakande måltid

Visa signatur

Acer 3820TG | i5 480m @ 3.4Ghz | 6550M @ 800/1100 | 3DMark11 @ 1469
LG Optimus 2X

Permalänk
Medlem

Dessa pizzor klår lätt den "Pizzeriabutiken" runt hörnet med hästlängder, brukar alltid köpa 2stycken för 45kr.

Otroligt goda pizzor, knapriga o goda.

Tysk kvalite äger!

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

Lidl's "sehr gut" Salami slår alla frysta pizzor!

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkeen
Åt en icas pizza jag också idag, det blev en vegetarisk med extra ost på. Dom blir fan godast är dom är på gränsen till lite brända

Oh ja! Det var precis så jag hade min. Så jävla gott, och extra ost är aldrig fel. Mums, mums, mums. Fan jag gick hela dagen idag och väntade på att jag skulle bli tillräckligt hungrig för att äta den pizzan.

Den där Lidl's salamipizzan ser fan inte helt fel ut heller. Älskar salamipizzor.

Permalänk
Medlem

Den här kittet på ica är rigtigt bra om man vill göra egna söndags pizzor.

Min Salami Special Recept:
2 SaraLee Pizzakit eller motsvarande Lidl's pizzakit
Tabasco (original) efter egen smak...
Dansk Pepparsalami (Göl Storpack 500gr) halvera mellan pizzorna och slice'a till mindre bitar.
Några persika halvor slice'ad i små bitar.
Kvibille mögelost riven eller hackad...
Riven pizza ost(euroshopper eller nåt billig funkar bra)
Småa smörgåsgurka bitar
Mycket vitlök

Räcker nästan för hela veckan ?

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem

Varför i tusan läser man sånna hära trådar alltså.... lagom sugen på pizza blev man :/

Visa signatur

Kandidatexamen i Data- och Systemvetenskap vid Stockholms Universitet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoClue
Lidl's "sehr gut" Salami slår alla frysta pizzor!

http://img231.imageshack.us/img231/1346/pizzasalamiir8.th.jpg

Typ de flesta av LIDLs pizzor är bättre än de man kan köpa på ICA. Finns små fyrkantiga saker i papplådor (panpizza) som är sjukt goda Bara värma i ugnen så är de klara

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem

Du har just fått jobb på ICA och får provision på försäljningen ?

Tack för pizzatipset, ska prova nångång !

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Oh ja! Det var precis så jag hade min. Så jävla gott, och extra ost är aldrig fel. Mums, mums, mums. Fan jag gick hela dagen idag och väntade på att jag skulle bli tillräckligt hungrig för att äta den pizzan.

Den där Lidl's salamipizzan ser fan inte helt fel ut heller. Älskar salamipizzor.

Gillar du salamipizza så måste du prova Ristorante Salami, helt underbar!

Har testat nästan alla färdigpizzor som nämnts i den här tråden, men ingen av dom går upp emot ristorantes. Lite tunnare, men lagom knaprighet, osten är perfekt, och salamin salt och härlig. En 9,5 poängare i min mening.

Även Ristorantes mozzarella-variant är trevligt, men ligger ganska nära Icas, mest en fråga om man gillar lite tjockare eller tunnare pizzor där.

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr.zojjz
Gillar du salamipizza så måste du prova Ristorante Salami, helt underbar!

Har testat nästan alla färdigpizzor som nämnts i den här tråden, men ingen av dom går upp emot ristorantes. Lite tunnare, men lagom knaprighet, osten är perfekt, och salamin salt och härlig. En 9,5 poängare i min mening.

Tycker Lidl's Sehr Gut Salami är snäppet bättre och ändå billigare...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Läskigt vad ni kan om färdigpizzor ;D
Personligen köper jag alltid en pizza från en pizzeria, har kanske ätit färdigpizza 3ggr i mitt liv.
Får väl testa någon som har rekommenderats här helt enkelt.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
Läskigt vad ni kan om färdigpizzor ;D
Personligen köper jag alltid en pizza från en pizzeria, har kanske ätit färdigpizza 3ggr i mitt liv.
Får väl testa någon som har rekommenderats här helt enkelt.

Färdigpizza e najs när man är för lat/stressad för att gå till pizzerian.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"