Permalänk
Medlem

mkv filer i 3d?

Finns det ngn plugin till vlcmediaplayer så jag kan köra mkv i 3d elr ngn annan mediaspelare ngn med tipps?

Mvh Jocke

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

MKV är ju bara en behållare, filmen måste fortfarande vara i 3D

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

MKV är ju bara en behållare, filmen måste fortfarande vara i 3D

den är ju det de är 2 bilder brevid varandra hur gör man för att fixxa det??

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Så filmen spelas inte upp i 3d (röd/grön) alls?

Permalänk
Medlem

Det ska ju vara så för annars lär det inte bli 3D när man använder glasögonen eller har du inga 3D glasögon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av panpo98:

Det ska ju vara så för annars lär det inte bli 3D när man använder glasögonen eller har du inga 3D glasögon?

jo men de ska inte va 2 bildrutor brevid varandra. de ska ju nässtan sitta ihop. finns de ngn bra media spelare för sånt

mvh

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Hedersmedlem

Cyberlink Power DVD 10 skryter om att den skall klara det med nVidia kort.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sc0rp1E:

jo men de ska inte va 2 bildrutor brevid varandra. de ska ju nässtan sitta ihop. finns de ngn bra media spelare för sånt

mvh

Det finns en 3D-variant där det är två bildrutor bredvid varandra. Kolla exempelvis: http://www.starosta.com/3dshowcase/ihelp.html
Dock är det ett jobbigt sätt att se filmer på, men bilder blir riktigt bra.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.