Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

jvävla winamp försöker öppna filem fast än att den inte kan spela upp live streamen. så jag kan inte kolla på dem utan att avinstallera det. och det vill jag inte.

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

nackdel:(

Visa signatur

johnny blund

Permalänk
Medlem

Vad kommer det kosta efter en månad?
Så himla drygt med att först köpa spelet, och sedan betala för att få spela
Kan de inte bara pumpa en full med reklam istället?

Visa signatur

There can be only ONE...

Permalänk
Medlem

Reklam, att fö köpa Coca Cola potions & äta Mc Donalds burgare.

Nej tack!

Fattar egentligen inte varför folk gnäller på att det kostar o lira MMORPGs
det är väl klart som fn att det kostar o hålla allt igång förhållandevis fuskfritt samt att lägga till nyga quests etc..

Ok om månadsumman hade vart mer än den hundring de flesta spel kostar idag men vafan, hundra spänn vad får du för det i nöjesväg?
Ett biobesök, 2-3 öl på krogen eller kanske ett fjärdedels spel.
Nej jag har absolut ingenting emot att betala en rimlig månadsavgift för att få obegränsad tillgång till ett bra spel...

-Just my two cents...

Visa signatur

Intel C2D E8400 3.0 Ghz | Arctic Freezer 7 PRO | Gigabyte GA-EP35-DS3 | CorsairXMS2 PC6400 4GB | Seagate SATA-7200.11 500GB| Powercolor 4850 512MB | Antec Sonata III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av High1ander
Vad kommer det kosta efter en månad?
Så himla drygt med att först köpa spelet, och sedan betala för att få spela
Kan de inte bara pumpa en full med reklam istället?

12.95$ i månaden =/ jaja det e värt det men jag måste fixa ett visa kort så jag kan betala mitt acount... om i´ngen annan kan göra det åt mig så skickar jag pengarna. um ska kolla med banken i morgon.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

va faen?? är spelet till PS2??? fattar inte en sak.. hittar ingen bra sida heller.. url någon?

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Permalänk

PC och PS2

Permalänk
Medlem

Beställde precis det från webbis och bör få det imorrn då om Posten gör sitt jobb.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Mitt ligger på posten nu, avbeställde från webhallen igår och beställde från spelbutiken istället för dom hade det i lager blev lite dyrare men det var det värt hoppas jag

Update:
Nu har jag hämtat ut det, och nu är det 3 lååånga timmar kvar tills man slutar för dagen så man får gå hem och testa det .) Och helt otroligt så låg paketet på rätt uthämtningsställe som stog på avi:n

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

hehe jag beställde från webbis och har det idag.. anledningen att det stod ett nytt datum var att det var slut sållt. de som köpte innan ändringen fick det idag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ffxi Linkshell på Ragnarok server?

Vad hände?

Blev det någon SWE Linkshell eller?

Jag har just börjat på ragnarok server.

Är det någon som vet URLs till några Ragarok Linkshells som har spelare nära våran tids zon?

Eller fins det någon som är med i en så stor linkshell at det oftast finns spelare på som man kan joina för quests?

Permalänk
Medlem

Vilken server ska man hoppa in på då?

Permalänk
Medlem

Oj då, själv har man bara lirat FF7 och FF8.. lr kanske har klarat nån gammal också..
8 har jag dessutom inte klarat.. tröttnade lite på spelet.
MEn så FFXI finns nu alltså..
OCH ONLINE?!?!?!?

Är de i tidigare FF stil fast online??

Visa signatur
Permalänk
Medlem

grabbar... en fråga bara!
kan man köra spelet i single player som i de tidigare liren eller är det endast för onlinegaming?

har bara lirat 7:an och 8:an och klarat ut båda.

ps: låter jävla kul med en FFXI clan. skulle hemskt gärna vara med men har tyvärr inte tiden just nu.

jobb, flickvän plus lite till tar alltför mkt tid hos mig.
hoppas det blir nåt med clanen!

ge oss länk till sidan sen när den kommer upp!

lycka till! /J

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorgo_
grabbar... en fråga bara!
kan man köra spelet i single player som i de tidigare liren eller är det endast för onlinegaming?

har bara lirat 7:an och 8:an och klarat ut båda.

ps: låter jävla kul med en FFXI clan. skulle hemskt gärna vara med men har tyvärr inte tiden just nu.

jobb, flickvän plus lite till tar alltför mkt tid hos mig.
hoppas det blir nåt med clanen!

ge oss länk till sidan sen när den kommer upp!

lycka till! /J

Det är enbart online som vilket annat mmorpg eller hur det nu förkortas

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

FFXI går bara att spela online.

Du behöver ett kreditkort för att betala en månadsavgift på 12.95US$ + avgift ca1US$/character.

Jag spelar på Ragnarok server men jag startade nyligen så jag är fortfarande newbie

Ragnarok är en av de servrar som har mest spelare vilket i detta spel inte är någon nackdel.

Ragnarok var den server som flest spelare utanför Japan spelade på när FFXI bara var ett PS spel och endast gick att importera från Japan och som japans version.

Jag tror att Ragnarok har flest spelare som läser/skriver på engelska efter som de Japanska spelarna som ville vara ifred kunde välja andra servrar när de startade.

Av det som jag har läst på andra forums så måste man skapa grupper för att kunna avancera till de högre levelen.

Lvl1~20 funkar solo men ~20-75 måste göras i större grupper om man skall lyckas.

Spelet är väldigt Mission/Quest styrt och det är svårt att levela ensam.
Därför letar jag efteren stor aktiv Linkshell (Guild) där man kan hitta vänner at äventyra med.

Lite länkar som jag använder oftast

http://ffxi.allakhazam.com/

http://ffxi.stratics.com/

http://ffo.warcry.com/

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/16968.html

Permalänk
Medlem

Blir att hoppa in på Ragnarok imorgon

dit: Snackade med några svenskar som spelade på Gilgamesh ochså, som fixar WP:s till andra svenskar. Får se hur jag gör

Permalänk
Medlem

Har en level 6 fighter på en annan server just nu "Kuja .ngt" men kan säkert byta server ifall det är många som är sugna på att trycka ihop en stor clan.

Borde kunna börja spela aktivt igen efter att min internet kommer tillbaka "Varit ute i mer än 1 månad nu" .

Kan alla ta och skriva var dem spelar ? "server" så kan vi bestämma sedan.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Livstids semester

Hör och häpna, jag ska kanske ge FFXI en chans iallafall - även om det ser ut att vara gjort av infantila japaner för infantila nördar.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

Fick mitt spel idag och hoppade in på ragnarok, har en lvl 4 warrior än sålänge, heter wite i spelet så om nån har lust så skicka ett tell.

har även mailat mitt intresse för klan till genie

Visa signatur

Of all the things Ive lost, I miss my mind the most

Permalänk
Medlem

Jag uppdaterar spelet nu, sen ska jag ut. Ska försöka hamna på Gigamesh eller Ragnarok.

Permalänk

Hej alla ffxi spelare
Har kört ett tag nu men är tyvärr på Asura servernn...
Jag spelar några timmar om dagen och är slälvklart på i en klan =D=D
Finns det någon chans att vara med?

Permalänk
Medlem

Det är väl smartast att solo:a till ca lvl 12 som Melee, mage kanske runt 10. Om man är beastmaster kan man dock klara sig upp till 15+. Smartast att dra till Valkurm Dunes och hitta ett party när man är lvl 12+.

Lvl 13 WAR Hume i Bastok
Char: Boyaka
Handle: mettuZ