Följ Black Week på SweClockers
Permalänk

OGG--> Ipod Video?!?

Hejsan.
Jag har letat lite på forumet men inte hittat riktigt vad jag söker.

Jag har köpt en Ipod Video. Problemet är att den inte verkar stödja filformatet OGG. Jag undrar om någon vet nåt smart sätt att lösa det på. Finns det någon OGG->MP3 converter som är freeware skulle jag vara glad. Allt jag hittat är trials och klarar ofta bara av att konvertera 1 minut av en fil eller liknande. Eller om man kan fixa in någon programvara som gör att poden klarar formatet. Tacksam för svar.

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Arctic Cooling T1 | X2 3800 + Zalman 7700-alcu | Asus A8N-SLI Deluxe | Kingston ValueR. PC3200 4*512 |
| GB HD2600 512mb |

Permalänk
Medlem

Ta en tit på Rockbox som är en firmware som stödjer OGG mm.

Permalänk

Tack tack. Ska ta en kik på Rockbox. Verkar riktigt lovande.

Visa signatur

Apparently 1 in 5 people in the world are Chinese and there are 5 people in my family, so it must be one of them. It's either my mum or my dad......or maybe my older brother Colin, or my younger brother Ho-Cha-Chu, but I'm pretty sure it's Colin!