Logitech K740 illuminated sökes

Permalänk
DingDongerMcDongface

Logitech K740 illuminated sökes

Varje dag hamrar jag på mitt kära, uppåtpilslösa Logitech K740 Illuminated. Tyvärr tillverkas de inte längre och jag är i halvdesperat behov av åtminstone ett till.

Sitter du på ett stycke tangentbord och kan tänka dig att skiljas från det mot en peng? Begagnat till halvsunkigt skick är okej, kan till och med godta saknade tangenter beroende på vilka det rör sig om.

Pris är flexibelt beroende på skick – både uppåt och nedåt. Det behöver dock vara nordisk layout för att jag inte ska bli helt från vettet.

Obs! Inte intresserad av andra snarlika modeller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Jag har ett fullt fungerande K740 Illuminated i fint skick. Kan skicka det spårbart för 500:- + frakt?

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av joeldeluxe:

Hej! Jag har ett fullt fungerande K740 Illuminated i fint skick. Kan skicka det spårbart för 500:- + frakt?

Det är taget! Skickar ett PM till dig

Permalänk
Medlem

Det här är så vackert i flera nyanser. Glad påsk!

Permalänk
Medlem

Tänkte donera en lös knapp.. men joeldeluxe hann före.
Jag har tre K740 och är väldigt försiktig med dom..
Fint att det ordnade sig för dig..

Ps.. kan man inte ta en knapp från nån gammal laptop?
eftersom likheten på knapparna verkar vara stor. .

Glad Påsk.

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av sterling:

Det här är så vackert i flera nyanser. Glad påsk!

Kan inte annat än instämma, potentiellt bästa påskägget någonsin!

Skrivet av PeterP57:

Tänkte donera en lös knapp.. men joeldeluxe hann före.
Jag har tre K740 och är väldigt försiktig med dom..
Fint att det ordnade sig för dig..

Ps.. kan man inte ta en knapp från nån gammal laptop?
eftersom likheten på knapparna verkar vara stor. .

Glad Påsk.

Tanken är att fortsätta använda båda! Den utan uppåtpil funkar fortfarande och jag har levt utan uppåtpilen i typ ett år, även om det är lite drygt nu när jag jobbar mer i terminal. Men uppskattar omtanken och har fått tips på att det går att köpa ersättningstangenter, tänkte försöka ge mig på att laga det

Grejen är att jag snart ska börja jobba från en annan plats en vecka i månaden ungefär, och jag vill gärna ha samma setup på båda. Obotlig vanemänniska. Tur att världens bästa forum räddar dagen!

Permalänk
Medlem

Ta med dig ditt K740 under armen vartän du går..
Det är en Guds gåva till mänskligheten.. Lite dyra, men få hackers vet inte hur coolt dessa är..
Hittat alla mina hos StadsMissionen, * tidigare för sextio kronor " styck.. : tunga ut :
Nästa jag hittar... vi ses. mvh Pp

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterP57:

Ta med dig ditt K740 under armen vartän du går..
Det är en Guds gåva till mänskligheten.. Lite dyra, men få hackers vet inte hur coolt dessa är..
Hittat alla mina hos StadsMissionen, * tidigare för sextio kronor " styck.. : tunga ut :
Nästa jag hittar... vi ses. mvh Pp

Vad är det som är så bra med det?

Permalänk
DingDongerMcDongface

Stort tack till @joeldeluxe ! Riktig räddare i nöden. Nu kan jag jobba bekvämt på båda mina kontor

Permalänk
DingDongerMcDongface

Annonsen är avslutad